Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2019 17:08 - Блогова антисеберефлексия (Един от любимите ми стилове)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3869 Коментари: 37 Гласове:
42

Последна промяна: 13.01.2019 13:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageimage
image



image


image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image

image
image
image




image

image
image
image
image
image
image


image
image




Тагове:   la alemana,


Гласувай:
42



1. starforlife - Сега...
12.01.2019 17:11
Първо малко "copy - paste":

Таня Кeсинджър е родена в Германия, откъдето идва и нейният прякор La Alemana. Нейната майка е инструктор по бални танци, което определя и първите стъпки на една от най-атрактивните танцьорки в света – Таня, която е започнала своето обучение с джаз, балет, рокендрол и латино танци. Таня и семейството й емигрират в САЩ през 1996 г. По-късно тя става част от топ компания за салса танци във Форт Майерс, Флорида заедно с тогавашният й партньор и приятел Нери Гарсия – салса танцьор от много висока класа.

През 2008 година тя среща Хорхе Бурхос, познат като Horhe Ataca и заедно създават Island Touch Dance Academy в партньорство с "El Tiguere дел Mambo". Island Touch е не само танцово студио - това е концепция, марка, която се разпространява по целия свят.

Хорхе Бургос е роден в Пуерто Рико и живее там до 6-годишна възраст. Тогава се премества във Флорида с родителите си и брат си, където по-късно завършва университетът в Тампа. Първите си стъпки като танцьор прави в студио в Тампа, където само 8 месеца, след като започва да се занимава с танци, става инструктор. След завършването на университета, Хорхе решава да се посвети изцяло на танците, като изоставя другото увлечение - бейзболът. Неговият стил на преподаване е изключително енергичен, с голяма доза хумор и винаги адаптиран към нивото на своите ученици. Хорхе успява с лекота да предава сложни движения, да ги пречупи и предаде с изключителен финес, което поставя основите на бъдещата Академия, която създава с Таня La Alemana.

Руди Лопез или по-известен като El Tiguere Del Mambo (Ел Тигере дел Мамбо) е роден в Рочестър, Ню Йорк в семейството на баща доминиканец и майка от Пуерто Рико. El Tiguere e изключително харизматичен танцьор и DJ, който завладява танцьорите с красив стил на танцуване и енергия, които обединява в свой собствен стил наречен Dominican Touch.
Тримата танцьори ежегодно организират и най-големия бачата фестивал в света Bachatu (Бачату) в Доминиканската република, където събират най-големите звезди от салса, бачата и кизомба сцената.

Копирането е от тук:
https://trafficnews.bg/kultura/nai-dobrata-bachata-dvoika-shte-pokori-plovdiv-parvi-pat-20840/

И обърнете внимание на фразата във втория абзац: "Island Touch е не само танцово студио - това е концепция, марка, която се разпространява по целия свят."
Не ви ли прилича на моето от предходния постинг, че Западът създава не продукти, а общества и идеи около продуктите?
А не бях чел настоящото, което ви копирам, защото да наДРАСкам набързо този постинг (с цел да ви срещна с едни символи на съвременната музика и танц в определен сегмент, а не да се заяждам с... мисти-блогърката, която била по-добра от Кесинджър), ме провокира коментар, прочетен преди няма и 15 минути.

Второто "Сега", с което ще клъвна русофилите понеже е забавно - по-късно.
ха ха ха
цитирай
2. starforlife - Всъщност, още сега да клъвна с това:
12.01.2019 17:23
Това е статистиката ми за днес от определен момент насам:
Последни 20 регистрирани посетителя
16:02 - ХхХ
15:32 - rainman
14:56 - leonleonovpom2
14:49 - laval
14:32 - shtaparov
13:25 - blogbg

Колкото и да скимтиш като помияр на модераторите за санкции по отношение на моя милост - този път няма да ти се получи, изкривяващо истината интригантско доносно копеле (Русть0). Има си причини за това и основната е, че аз съм НЯКОЙ, а ти НИКОЙ. Схващаш ли?
цитирай
3. misteriavechna - А Вие, как сте с танците,
12.01.2019 18:00
извън теорията? Аз съм призрак и мога да твърдя, каквото си пожелая!
цитирай
4. musicgirl81 - Жоро-Стар, привет! ;)
12.01.2019 18:17
Идеалната жена. Не някоя тънка анорексичка, а с перфектната сочна фигура особено да този вид танци. А ти знаеш, че разбирам от танци и музика, следователно и от танцьорки. ;)
Вижда се, че не танцуват на тази музика, но също така се вижда, че са перфектни, което си личи по кариерата им и световните им награди. ;)
цитирай
5. musicgirl81 - Триминутен латино-танц се равнява на около 7 километров крос, като разликата е, че участват почти тройно повече мускули.
12.01.2019 18:23
Наистина е смешно нетрениран човек да мисли, че дори само ще издържи натоварването при танца, ако го танцува не както на него му падне естествено, нейде ли да надтанцува световна величина. ;)
цитирай
6. vmir - При толкова много всезнайковци се чудя колко ли от блогърите искрено си вярват,
12.01.2019 18:54
че морето ще им е до колене? Не по-малко интересно е и колко от тях са с жълти книжки.
цитирай
7. cortana - :)
12.01.2019 19:20
А каква е връзката м/у Болт и Джобс, Жоро? :) Май си мислел за единия, а си писал за другия. :)
Иначе съм напълно съгласна с Ники по отношение на натоварванията при някои видове танци, а на misteriavechna мога само да кажа да дойде някой четвъртък привечер във фитнес 'Атама' и сама да види колко си/сме добри в танците. :):):)))
цитирай
8. vaquero - starforlife,
12.01.2019 20:13
Танцът е "вертикален израз на едно хоризонтално желание".
цитирай
9. starforlife - ~
12.01.2019 21:35
~ 3. misteriavechna
Защо се издаваш коя съблогърка "репликирам" с този закачлив постинг?
А рекоментар отново в закачлива форма ще включа хей сега като поправям това, за което Корти ми обръща внимание.


~ 4. musicgirl81
Абсолютно вярно, Джамби. Абсолютно вярно.


~ 5. musicgirl81
Както вече казах: Абсолютно вярно, Джамби. Абсолютно вярно.


~ 6. vmir
Абсолютно вярно, Любо. Абсолютно вярно.
Но пък виж как се получава от само себе си да разкрием по някоя и друга "тайна" за себе си? Ха ха ха


~ 7. cortana
Ами да, написах текста и мислех да щракна книгата за живота на Стив Джобс, но се сетих, че не е вкъщи в момента и не мога. Тогава извадих тази за Болт, но съм поправил само на едното място явно.
Хей сега ще поправя и дори ще се пошегувам с коментиралата под номер 3.


~ 8. vaquero
Ах ти, дърт пиргиш такъв! Само за мърсотии мислиш.
ха ха ха
цитирай
10. getmans1 - Признавам си, че в танците съм нещо ...
12.01.2019 23:45
Признавам си, че в танците съм нещо като шивашки аршин ... нещо което някои не са виждали но пък съм все още паметлив. Сега ще си лягам, че съм уморен от това да сторвам добри дела за хората но утре ще се занимая по някое време с този текст, поне в частта която ме засяга пряко ;

„А ако припомняш понякога горенаписаното си рубладжия и гаден русофил и трябва

жив да бъдеш заравян-обяви се дори и кандидат за "живозаровител"-един гащник от

Делиормана. Друг пък потомък на "донски казаци"/понеже е от Панагюрище/

запрати помнещите какво е направила Русия за българите на опашката на

живота-един път заради Русия, втори път защото нямаме бяли дивани с обем на

половин стая-стаите ли ни големи, диваните ли ни малки.... Най смешното е , че

подобен сленг агресивните дами и господа смятат едва ли не за смелост,

свободомислие или мачизъм както се преставя панагюрския казак. „

...
цитирай
11. anngry - Здравей, Жоро-Стар! :D
13.01.2019 00:14
Пошегувал си се със съблогерката, но според мен и тя се е шегувала, че по-добре ще изтанцува танца. Шега "с аромат на кафе"? :D:D
Уникален аромат, Жоро-Стар! Благодаря за него! :D Току що го приключих.
цитирай
12. delff - Добро утро, Стар!
13.01.2019 08:12
Отдавна съм забелязал, че блога е пълен с хора с високо мнение за себе си и затова чета много малко хора, а коментирам почти само при теб. И това пък превръща някои в психолози и веднага ме определят като твой клонинг. Луда работа.
А постът ти отново е с нещо открояващ се на фона на посредствеността тук. Този път с преливащите се цветове на текста. Умееш да показваш оригиналности.
Приятен ден!
цитирай
13. misteriavechna - Поръсена от звезден прах,
13.01.2019 09:08
днес смятам да ходя по вода и да летя с турбометлата, за да се отърся от гордостта и предразсъдъците си. Понеже съм кръгла идиотка се допитвам до Танцуващия Дявол,
разрешено ли ми е от звездите в живота подобно своеволие?
цитирай
14. starforlife - ~
13.01.2019 10:27
~ 10. getmans1
Това кой го е писал?
Всъщност, не ми казвай - за това има и Гугъл, а и по стила и граматическите грешки си личи.
Ако не е БайВенц0 трамвай да стана.


~ 11. anngry
Естествено, че е шега от моя страна.
Ако не беше така, щях най-малкото да спомена думата "фейк".
И да, аз също мисля, че се е шегувала, но спрямо новия й коментар ще продължа ебавката след малко.


~ 12. delff
Е... Тенкс за оценката.
Другият път може да направя "преливането на цвета" да танцува например.


~ 13. misteriavechna
Хей сега набързо ще те книгокоментирам в самия постинг. Нали може?
цитирай
15. getmans1 - http://getmans1.blog.bg/politika/2019/01/13/ideia-na-denia-i-otkrovena-zakana-hahahahaha.1642075
13.01.2019 10:57
... Отговорих му на лъжеца и клеветника със моето селско чувство за хумор ... хахаха ... сега вече ще ми е интересно, кой ще се върже и реагира.


[quote=starforlife]~ 10. getmans1
Това кой го е писал?
Всъщност, не ми казвай - за това има и Гугъл, а и по стила и граматическите грешки си личи.
Ако не е БайВенц0 трамвай да стана.



цитирай
16. starforlife - ~ 13. misteriavechna
13.01.2019 11:10
МистърМисти,
извини ме, че се забавих, но все пак си върша работата и пом/у другото.
А рекоментарът ми се чете, допълвайки фразите със заглавията на сниманите след тях книги.
Например в началото: Миси, аз не ръся със звезден прах. Просто се забавлявам, защото съм (и допълваш заглавието отдолу) скитникът между звездите.
цитирай
17. starforlife - ~ 15. getmans1
13.01.2019 11:12
По-късно ще надникна, Радо.
Сега трябва да натисна сериозно педалите, защото и път ме чака - все пак е време за първото след Нова година митарство.
цитирай
18. raff - :D:D:D:D:D
13.01.2019 11:48
Значи тя призрак, а ти "Танцуващият с духове"? :D:D:D Имаш основание да се страхуваш от ревност. :D:D:D:D
Луда глава си, Стар! :D
цитирай
19. raff - И явно наистина познаваш идеално библиотеката си, за да успяваш така гъвкаво да реагираш. :D
13.01.2019 11:50
14 плюс от мен. :D
цитирай
20. misteriavechna - А- ха, разбирам (доколкото антирефлексията ми позволява),
13.01.2019 11:58
време е да паля метлата и да поемам към най- близката галактическа клиника. Където освен да се лекувам мога да измеря стените със способностите си на дърводелски метър и ще има безплатни транквиланти на корем. Благодаря за ценното съдействие!
цитирай
21. starforlife - Досвидания, девочки и мальчики.
13.01.2019 13:03
До новых встреч.
цитирай
22. misteriavechna - Полетях, полетях си с метлата
13.01.2019 18:06
и се връщам да харесам финала. Започна като заяждане, не като закачка, но продължението е стимулиращо. Сега вече те каня на неуговорена среща да потанцуваме с духовете, кой колкото може. Нямам против да включим и отбора на стоманените кучета, с тях да си обсъждам кутиите на Пандора и любов извън закона, най-вече.
цитирай
23. seasons76 - Добър вечер, Стар!
13.01.2019 23:27
Забавляваш се гледам и това е добре. Уточнявай по-осезателно, че се шегуваш, защото гледам за малко съблогерката да се обиди.
Поздрав!
цитирай
24. librarian - Стаааар! :-):-):-) :-):-):-) :-):-):-) :-):-):-)
14.01.2019 11:48
:-) :-):-):-)
Спри да пишеш въобще, човеко, и само със заглавия на книги говори. :-):-)
цитирай
25. starforlife - ~
14.01.2019 16:51
~ 25. librarian
Така ли мислиш, че трябва да направя?


~ 24. seasons76
Да, забавлявам се. А който не го осъзнава и си мисли, че се заяждам, а не шегувам - не мисля, че трябва точно аз да разширявам кръгозорите му в тази посока на говоренето без интонация.


~ бивш 23. анонимен, който се знае защо изтривам
На 13-ти януари в 23:27часа, анонимен написа:
как ще коментираш, звезден?
born написа:
troina написа:

2. starforlife - Гети, не издържах (ха ха ха) и ей ме на, наминах.
11:34
Сега...
По постинга: Отдавна казах, че F-16 са перфектният за нас самолет, особено като се има предвид, че това се явява джъмп-сделка (ако интелЕгентитге въобще знаят какво е) за нас, която ще донесе значителната си полза доста по-нататък във времето.

Налага се да припомня , че аз съм само един изкуфял дъртак, прост милиционер и с една дума малоумен олигофрен, а ти искаш от мен да обяснявам на великото панагяурско Гочи що е дъмпинг. Че кой съм аз да влизам в дискусия с такъва великан на мислата.
Освен това преди време въведох ограничение в обема на коментите до 10 реда, а чаршафите ще разкажат играта на цялата идея.
Сорри, Ваше превъзходителство !

Ами не съм им аз виновен, че явно и двамата не правят разлика м/у "джъмп-сделка" и "дъмпинг".
А те реално са противоположни (по икономическата си същност) неща при една сделка.
цитирай
26. starforlife - ~ 22. misteriavechna
14.01.2019 16:55
Сега...
На митарство на хубава дестинация съм и библиотеката ми не ми е пред очите и не мога да снимам, затова ще коментирам "на сухо", а ти си представяй книгите:

Летя си ти над свят
"НЕДОКОСНАТ ОТ ЧОВЕШКИ РЪЦЕ"
Но пак се завърна тук, защото съм
"МЕЖДИННА СТАНЦИЯ"
Естествено, че не се заяждах. Да не съм луд, след като зная, че няма
"НИЩО ПО-ОПАСНО ОТ ЕДНА АМАЗОНКА"
Освен това аз не практикувам концепцията
"ДА РАЗПЛАЧЕШ ПЛАЧУЩА ВЪРБА"
А щом искаш да танцуваме с отбора на стоманените кучета, трябва да отскочим до
"СТОМАНЕНИТЕ ПЕЩЕРИ"
Където по-добре да не обсъждаме кутията на Пандора и любовта извън закона, а да поговорим на тема
"ЛИЦА И МАСКИ".
ха ха ха
цитирай
27. krumbelosvet - Аз съм нула
14.01.2019 21:39
от целия пост, само книгата "В сянката на човека" от великата Джейн Гудол ми е позната.
цитирай
28. misteriavechna - Мистериите сме докачливи параноички и малко ни трябва
14.01.2019 21:52
да се разстрои вибрационното поле на маскираната ни интуиция.
Постът стана супер, яко-очарователно, книжен. При звездите винаги е неочаквано интересно, благодаря, че ме допусна в тази орбита!
Гледах приказки за дракони. Стана ми красиво и мъчно. Спомних си, как като дете се влюбвах в главния Дракон на историята. Малките момиченца приемат всичко в приказките за чиста монета. После, когато открият разликите с истинския голям гущер са още- по разочаровани.
цитирай
29. starforlife - ~ 28. misteriavechna
15.01.2019 02:16
Е да, вие, мистериите, няма как да не сте докачливи, защото нали сте от отбора на
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/IMG_20181212_234901.jpg
А постингът няма как да не стане супер, след като
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/IMG_20181212_163431.jpg
ги нижа аз, наричан от някои
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/IMG_20181216_233437.jpg
а от други
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/IMG_20190108_082340.jpg

А за приказките за дракони:
О, някой е чел при
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/12/18/about-sofisofi-cikyl-quot-priiatelite-mi-v-blog-bg-quot.1639048
И щом харесва приказки и филмът в Ютюб-канала ми му е харесал - може да погледне и този:
https://www.youtube.com/watch?v=xH6FbnVkgCo
Но аз лично като за "малки момиченца, приемащи всичко (в приказките) за чиста монета" препоръчвам този:
https://www.youtube.com/watch?v=pXoNsY8by14
Тъкмо ще разбере, че "космосът м/у нас" не е толкова вакуумно-различен.
(Изгледай филма. Гарантирам ще останеш много доволна - все пак аз съм признат разбирач. ха ха ха)

ПС: А когато се заяждам с някого, Мисти, го правя например така:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/12/18/about-codetroina-cikyl-quot-nepriiatnite-mi-v-blog-bg-quot.1639101
Или така:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/12/16/anal-liz-na-novite-glupevini-na-balon-venchauzen.1638739

А спрямо вас, Поетите в блог.бг, понякога го правя и така-а-а-ха-ха-ха-ха:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/12/26/vnimanie-krystosah-blogova-poetesa-banan-i-morkov.1584862
Или така-а-а-ха-ха-ха-ха:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/09/02/poetichno-blogova-shegichka.1565003

Така, че...
Мисли за мен като за
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/IMG_20181212_163645.jpg
цитирай
30. starforlife - ~
15.01.2019 02:40
~ 27. krumbelosvet
А по десетината назад "книжни" постинги докарваш ли го до... 0,1? Ха ха ха
Шегувам се естествено - дано си чел поне 50% от използваните в тях книги.

А иначе: Не виждам с какво е велика Джейн Гудол. Имам предвид като писател, каквато НЕ е.



~ 28. misteriavechna
Ето, заповядай. Току що го качих.
https://www.youtube.com/watch?v=7shJh3duK3o
цитирай
31. misteriavechna - Хи-хи-хи!
15.01.2019 14:04
Ко-ко-ко, искаш ли да ти снеса яйчице :))))) ооооооооо
Искам и нещо котешко да нагласиш :-ж
цитирай
32. krumbelosvet - Джейн Гудол не е писател, а велик ПЪРВОИЗСЛЕДОВАТЕЛ на свободни шимпанзета.
15.01.2019 21:46
Без нейните открития, някои ЧОВЕШКИ постъпки и маниери до днес щяха да са загадка.
цитирай
33. krumbelosvet - Малък маймунски пример
15.01.2019 22:02
Гудол е забелязала, че викът на ужас у шимпанзетата е "врааа". У нас имаши думи "врякам", "вряскам", вече забравени май. Чувал съм го на живо и СПОНТАННО от едно дете. Бягахме надолу по безкраен халм от овчарски каракачанки. Момчето което оставаше последно, започна да вика "ваааа Ваааа" и ние РАЗБИРАХМЕ тоя език...
Пред гръмотемична буря, господствощите самци започвали да буистват и да стават опасни, а остонолите се свивали. Подобни ефекти могат да се постигат с психотронно оръжие...
цитирай
34. starforlife - ~
16.01.2019 01:35
~ 31. misteriavechna
Естетствено!
Искам да кажа: Естествено, че искам яйчицА (важно е количеството, а то има две измерения: ['ич] и [много] ха ха ха)
Някои тук се опитват да вменят, че съм възпълен олигофрен... А аз съм само олигофрен...
И така отвътре ме напъва да успея да постинга и първото.
ха ха ха


~ 32. krumbelosvet
О, в това спор няма.
Просто за незапознатите Читатели исках да уточня, че въпросната не е писателка, за да не стане грешка.
Иначе наистина е най-признатият изследовател на моите братя, шимпанзетата, в естествената им среда.
цитирай
35. krumbelosvet - Простете, още малко за шимпанзетата на Гудол.
16.01.2019 10:19
Тя има и ФУНДАМЕНТАЛНИ СОЦИОЛОГИЧЕСКИ открития, за които ще пусна пост.
След като се доказала пред академиците и набрала почти пълни данни за живота на шимпанзетата в естествена среда, бил й изпратен фотограф (после неин съпруг) и решили, за по-дълго и удобно заснемане, да пробват подхранване с банани край своята "станция". И "горските хора" започнали да идват. Когато виждали отдалеч, че хранилките са пълни, какво мислите правели? Втурвали се "като животни" кой ще превари? Не, НЕ, Н Е.!!! Те спирали и започвали да се прегръщат с радостни викове! След това тръгвали и ЧАК ТОГАВА влизала в сила Йерархията, без отнемане плячката на по-слабите, след като са я достигнали.
Част от нас са ДЕГРАДИРАЛИ от горското равнище.
За малко бях миньор в урановите мини край с. Сеславци. До една от шахтите се пътуваше с открит камион с две пейки. Като дойдеше камиона след смяната, ПОЛОВИНАТА миньори се втурваха и с лакти си пробиваха път до седящите места. Останалите отиваха С ДОСТОИНСТВО и пътуваха прави. Наши туристи в Турция обаче са забелязали, че при качване на корабчетата ВСИЧКИ турци участвали в ръгането с лакти...
И още, всички механически секрети за заключване на бананите, бързо били преодолявани от приматите. Пред електрониката се оказали безсилни накрая. Вродена инженерна мисъл!!!
Аз лично съм горд, че имаме такива РОДНИНИ, ако не предци.
цитирай
36. vmir - Доживях да чуя от Крумбелосвет нещо различно от банални пропагандни клишета.
17.01.2019 13:07
Това за социалните навици на шимпанзетата е интересно, дано и да е вярно, което не ми се вярва много.
цитирай
37. krumbelosvet - Ох, драги вмир,
19.01.2019 22:47
Няма да загубите, ако прочетете "В сянката на човека" от Джейн Гудол. Тя е Учен, в Свещения смисъл на тая дума, некъв отблясък от светлите дни на Просвещението. Не е способна на фалшификация, па и няма защо. Шимпанзетата НАИСТИНА са се показали по-хора от некои съвременници.
Не за кеф участвам в ОТПОРА, С Ъ П Р О Т И В А Т А срещу Гьобелсо-Макартизма на блогери като вас. С удоволствие не бих се окъсвал от ПО-ЧОВЕШКИ занимания - внуци, деца, ежедневен труд, планината, науката...
Вие, вмир, сте обсебени от някаква семейна драма, без смърт, доколкото съм забелязал. И не виждате, че има ПРЕДИ 9-ти много по-тежки драми. Какво да кажат например роднините на ОТРЯЗАНИТЕ ГЛАВИ от снимката на жандармеристите в Родопите? Какво е преживяла Леда Милева, останала без баща но 5 годинки, и след половин век погребвала обгорелия череп с изкуственото око? Какво са преживели ЯСТРЕБИНЧЕТАТА пред разстрела? Мой внук на 7 години като най-малкото ястребинче, още се завива презглава, когато приказката за Червената Шапчица стигне до появата на вълка в гората. Пази Боже от нов цикъл бесове...
Аз пиша изключително "лични дневници", които се оказват политика, защото живеем в дни, когато ГЕОПОЛИТИКАТА е ОСАКАТИЛА ЖИВОТА на всички ни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2589886
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031