Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2013 09:22 - КЪМ БОЙКО БОРИСОВ - С ВСЕ ОЩЕ МАЛКО НАДЕЖДА..
Автор: nikolaigatzev Категория: Политика   
Прочетен: 1884 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 20.02.2013 11:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                    КЪМ БОЙКО БОРИСОВ - С ВСЕ ОЩЕ МАЛКО НАДЕЖДА..
 Г-н Бойко Борисов,обръщам се към Вас с все още някаква надежда, че можете да направите нещо за страната си.и да не влезете в историята, като премиерът окървавил Прехода.., към което упорито Ви водят..(кой..?!)-обкръжението Ви
      Нямам голяма надежда, че ще спрете насилието- защото ако не с Вашата подкрепа – то поне с Вашето мълчание - насилието вече 3 и повече години властва в страната. Аз лично станах негова жертва– с побоят ми от „мутри” на 07.03.2011 г.пред дома ми– след като само участвах в няколко предавания на „Господари на ефира”, в които си правех шеги с Вас, с петолъчките на ГЕРБ- а в подлеза, Вашето безхаберие към безобразията на Централна гара- София, а държавата заради поредният Ви „Паша” загуби милиони. Пребиха ме и 14 годишната ми дъщеря ме видя в локва кръв, въпреки, че преди това съм бил мажоритарен кандидат на избори 2009 г. от конкурентна на Вас партия- въпросът още след като дойдох в съзнание след комата на полицаите, веднага беше квалифициран като „хулигански”!?, а се подмина репликата на нападателите, „че трябва да спра да лая.. срещу Бойко и Пашата”. Ако разпознавате някого в това- се сетете какво се прави(надявам се),зад гърба Ви!
  Но днес нещата вече са други- аз съм типичен десен– не съм платеник нито от БСП , нито от ДПС, нито от „Атака”, даже част от ръководството на Партията ми - Ви подкрепят!  Аз обаче съм Ваш непримирим опонент - като мене са хиляди хора вече- независимо от тяхната политическа ориентация, ние сме „сините индианци”, все по свой си начин станал „анти-Бойковист” и едва ли можете вече  да го промените..
   Вашата спорна преходна биография, Вашата създадена от службите кариера, досие и „Живковската” изразност- за мене са обясними – НО НЕПРИЕМЛИВИ!
   Вие ни призовавате, десните-  да въстанем срещу Станишев и Доган - но за тях Вие не сте пречка- те доволно и мълчаливо Ви търпяха и пак могат да Ви бъдат режисирана Опозиция, а медии им и днес ДА Ви подкрепят явно и тайно.
     Десният човек е десен не заради думите си- а заради дясната си биография, възгледи, нетърпимости, грешки и прояви във времето. Няма как Вие да се представяте за десен и демократ– това не е като да слушаш или не.. чалга! Вие обаче подменяте и запушвате дясното и НИ пречите да влезем в челен сблъсък с Доган и Станишев и така ме убеждавате, че водите последните двама на Власт  -  под прикритие..! Подайте си оставката и спасете поне дясното!
ПОДАЙТЕ СИ ОСТАВКАТА И ОСТАНЕТЕ В ИСТОРИЯТА  КАТО ЧОВЕК- ТОВА ЧЕ НЕ СЕ СПРАВИХТЕ КАТО ПРЕМИЕР НЕ ТРЯБВА ДА ВИ ОТКАЖЕ ДА ПОСТЪПИТЕ ДОСТОЙНО И КАТО ДЕСЕН ЧОВЕК!
СЪВЕТВАМ ЗА ПСОЛЕДНО БОРИСОВ - ФИЛИП ДИМИТРОВ ДА ПОЛУЧИ МАНДАТ ЗА СЪСТАВЯНЕ НА СЛУЖЕБНО ПРАВИТЕЛСТВО ДО ИЗБОРИТЕ И ДА ГИ ПРОВЕДЕ!
„Син индианец” Николай Гацев,  www.nikolaigatzev.blog.bg    Протест, 20.02.2013

 




Гласувай:
1


Вълнообразно


1. podvodni - Подаде си я.
20.02.2013 09:34
Подаде си я.
цитирай
2. nikolaigatzev - всички срещу Станишев!
20.02.2013 09:38
podvodni написа:
Подаде си я.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikolaigatzev
Категория: Политика
Прочетен: 3773089
Постинги: 709
Коментари: 2438
Гласове: 4448
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930