Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2013 00:24 - ПРОТЕСТИРАЩИ ОТ ВСИЧКИ ГРУПИ, ТЕНДЕНЦИИ И СЪБРАНИЯ - БЪДЕТЕ БЛАГОСЛОВЕНИ ! …ИСКАМ ПРОШКА ПО ВРЕМЕ НА ЗАГОВЕЗНИ…!
Автор: nikolaigatzev Категория: Политика   
Прочетен: 1115 Коментари: 0 Гласове:
2



ПРОТЕСТИРАЩИ ОТ ВСИЧКИ ГРУПИ, ТЕНДЕНЦИИ  И СЪБРАНИЯ - БЪДЕТЕ БЛАГОСЛОВЕНИ !   …ИСКАМ ПРОШКА  ПО ВРЕМЕ НА ЗАГОВЕЗНИ…!
   В християнската католическа традиция- когато има извънредни обстоятелства и няма наоколо свещеник или религиозно посветен човек - да извърши обред и благословия –  то това може да го извърши и някой мирянин, стига да се чувства достатъчно вдъхновен за това (не е нужно да е непременно много чист или възвисен човек..- не се правя на такъв). Та тези дни- по Православният Заговезни ви отправям един Католически Благослов и Поздрав- затова че правите Дните на България по-светли, затова че отмивате робските комплекси, затова че се борите за по-добър живот за всички… в страната и че се изправяте срещу ЛЪЖАТА , ПОДМЯНАТА, КОРУПЦИЯТА, уЗАКОНЕНАТА  ПРЕСТЪПНОСТ.., НАСИЛИЕТО И УПРАВЛЕНЧЕСКАТА НЕСПОСОБНОСТ И ПОШЛОСТ… С много от вас съм имал пререкания и НЕсъгласия преди.. и през последните 30 дни.. особено.. Разменяли сме си и тежки думи даже.. службите и техните провокатори работят НЕуморно..  Но това не е важно - напоследък всички НИЕ, СВОБОДНИТЕ ХОРА НА ЕДНА ОЩЕ НЕСЪЩЕСТВУВАЩА „ДРУГА БЪЛГАРИЯ” сме на път да предизвикаме Промяната – поне да събудим хората и да ги направим имунизирани към Подмяната и Безобразията в нашия живот.. от последните 70-.., 50-… или 23 години..!!!
  БЛАГОСЛОВИЯТА, която днес ви отправям - и явно я нося за ВАС досега,  случайно, ми беше дадена преди 21 години- на една огромна аудиенция на Площад”Св.Петър” в Рим, с още 4000- 5000 вярващи- от тогавашния Папа Йоан Павел II, когото Църквата наскоро обяви за „Блажен”(степен към Святост ). Той си избра с поглед-  6 души от множеството – без някой да му ги подрежда или предлага– и сред малцината избрани беше и днешният скромен „Син Индианец от Протеста” и така получих Благословията..!  Днес не знам- след всичко което ми се случи.. после – дали тази Благословия не беше всъщност обричане на някакъв вид МЪКА - защото НЕ мога и до днес да избягам от съпричастност към проблемите на другите, не мога да търпя подтисничество и безобразие около мен- не че аз съм идеален –АЗ ГО ЗНАМ ЧЕ НЕ СЪМ, но май другите  –к ЗА СЕБЕ СИ- и това не знаят..!
    Сега ми е много ТЪЖНО и давайки ви Благословията (защото ТЯ ми беше дадена не за да я оставя при мене, а за да я предам нататък..!) ВИ искам и Прошка за грешките които съм правил, правя и ще направя към ВАС. Не съм искал да ви наскърбявам, да ви отричам правото да сте по-протестиращи от мене, не мисля че сте по-малко искрени или отдадени на Протестите от мене, БЛАГОСЛАВЯМ ВИ И ВИ ИСКАМ ПРОШКА и разбиране .. защото не е лесно за един средностатистически интелигент да излезе от обичайният си ОБРАЗ и да нахлупи на глава лентата с ИНДИАНСКИТЕ ПЕРА…за посмешище над себе си -  на 15-годишната ми дъщеря, на семейството ми и на другите…, които ме иначе ме познават..
    Но това е част от Благословията ми - да не ме интересува надсмиването и комикса над самият мене..- защото смятам, че направиха животът на всички ни на КОМИКС и това е моята скромна човешка „война”- подобна на „войните” на всеки един от вас - заради вашите си лични сблъсъци, излъгвания, съмнения или други „системни” причини… Започнахме с личното и станахме „хайдути и харамии”, но когато се обединим ще станем КОМИТИ и ОСВОБОДИТЕЛИ- РЕВОЛЮЦИОНЕРИ..  НА ВСИЧКИ И НА ВСИЧКО в страната ни - значи е дошло време просто да се ОБЕДИНИМ и да го направим!!!
Затова от днес–когато ВИ искам Прошка за Заговезни, ще започна да обикалям всички Протести и Събирания – и ще ги благославям- независимо от формата, ограниченията към участниците или организационната им неуспешност… !
  Мисля че е дошло време да се ОБЕДИНИМ всички и да станем Успешен Протест на България….  а не на малцината „успели” в тази или онази групичка –„по-кресливи” „по-чепати” или „по-инатливи” КОМИТИ..! Трябва  НАПУК на Управляващите - да се обърнем и да намерим съюзници сред „мълчаливото мнозинство”, за което ТЕ така са се „загрижили” – че подминават протестиращите и самозапалващите се…! Убеден съм, че „нашите хора” ще ги намерим и там..- сред мълчаливите – и когато се сетим за  начина да ги присъединим към нас- просто ще ПОМЕТЕМ всичките ни управляващи  и виновници за нашата поредна национална катастрофа..
  ДОТОГАВА - ДА СЕ ОБЕДИНИМ, ДА БЪДЕТЕ БЛАГОСЛОВЕНИ..(..ЧРЕЗ МЕН ГРЕШНИКА- ОТ ЕДИН ПРАВЕДНИК И ИСТИНСКИ ДУХОВЕН ВОДАЧ),И ИСКАМ ПРОШКА ЗА ГРЕШКИТЕ НА СИНИЯТ ИНДИАНЕЦ ОТ ПРОТЕСТА… ОТ ВАС И ОТ ДРУГИТЕ, ПРЕД КОИТО СЪМ СЪГРЕШИЛ..! АМИН- ОТ МЕНЕ ВЕЧЕ ВИ Е ПРОСТЕНО..!! „HABEAMUS PAPA” казаха вярващите в Рим, а аз ще ВИ повторя новите думи  и  желанието на Папа Франциск I  - „ВОЗ’ВИСИ МЕ..– ДА ТЕ ВОЗ’ВИСЯ” според Библията…!  Благословете ме.. – за да ви Благословя..!
Николай Гацев     „Син Индианец от Протеста..”                    София, 17. 03. 2013


Тагове:   БСП,   СДС,   бойко,   ГЕРБ,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikolaigatzev
Категория: Политика
Прочетен: 3772055
Постинги: 709
Коментари: 2438
Гласове: 4448
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930