Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2013 00:03 - РАЗГОВОРИ С ИВАЙЛО ЗАРТОВ - КАТО ИЗПЪЛНЕНИЕ ЗА ПИАНО С ДЕВЕТ ПРЪСТА...
Автор: nikolaigatzev Категория: Политика   
Прочетен: 2425 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 27.03.2013 00:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

https://docs.google.com/file/d/0B54WAwi25tV5Q1BoWHBFV1ZhLWs/view?pli=1&sle=true
ИВАЙЛО ЗАРТОВ.. САМО НЯКОЛКО ЧАСА СЛЕД НАШИЯТ ПОСЛЕДЕН РАЗГОВОР... НО ПОНЕЖЕ НАВСЯКЪДЕ ИМА ЦЕНЗУРА... ТРЯВА ДА ЗНАЕТЕ ЧАСТ ОТ ИСТИНАТА, КОЯТО ПУБЛИКУВАМ - БЕЗ РАЗРЕШЕНИЕТО НА ИВАЙЛО ЗАРТОВ И АКО ТОЙ СМЕТНЕ ТОВА ЗА НЕУМЕСТНО ЩЕ ГО ИЗТРИЯ.... ЗА ПЪРВИ ПЪТ В ТОЗИ ПРОФИЛ..!! ПРАВЯ ТОВА НЕ ЗАРАДИ СЕБЕ СИ  ИЛИ ЗАРАДИ ВАС-  А ЗАРАДИ НЕГО….! ВИЖТЕ КАК МИСЛИ ТОЙ- НЕ ВИЖДАМ  ДА ИМА ПАТОЛОГИЯ- А ИМА ВЕЛИКО БЪЛГАРСКО ОТЧАЯНИЕ…
    НАЙ-УЖАСНОТО Е ЧЕ ПОСЛЕДНИТЕ ТРИ РЕПЛИКИ ИВАЙЛО МИ ГИ Е ПИСАЛ ВЕЧЕ С ОТРЯЗАН ПРЪСТ…. И ЗАБЕЛЕЖЕТЕ.. ТОЙ МЕ УТЕШАВА- ЗАЩОТО АЗ СЕ БЯХ СЪВСЕМ ОТЧАЯЛ ЗАРАДИ РАЗДЕЛЕНИЕТО В ПРОТЕСТИТЕ…. И МАНИПУЛАЦИИТЕ НА МЕДИИТЕ….
Шокиращото самоувреждане на Ивайло е тук…..
https://docs.google.com/file/d/0B54WAwi25tV5Q1BoWHBFV1ZhLWs/view?pli=1&sle=true
а тук са нашите последни 3-4 разговора – последният е явно след самоотрязването…….
Ивайло Зартов
хаха, сега в блиц видях за апела в групите на герб за блокирането на николай гацев
12:55
Nikolai Gatzev
Благодаря за предупреждението- тези хора са луди.. или полудял е поръчителят им.. но какво да се прави- това е истината за България... при Бойко- и това за което Вие и аз пишеме - но чвно не се разбира от хората.. !Дано поне на вас не ви направят проблеми- аз съм си сложил отдавна главата в торбата ... С Уважение, Николай Гацев...
понеделник
22:26
Ивайло Зартов
в блога
ми зануляват
22:27
Nikolai Gatzev
нищо не разбирам?! ГЕРБ-ерите ли?!
22:27
Ивайло Зартов
харесванията на статиите
периодически дебилите - да не се вижда колко ги харесват хората, тоест да не би хората да усетят че са много, че са сплотени
ами прочети
статията
и ще се сетиш
сам
кой
22:28
Nikolai Gatzev
а какви са тези неща за затвора и т.н.?!
22:28
Ивайло Зартов
ама
не знаеш ли
че то цяла българия знае
вече
22:29
Nikolai Gatzev
не сорри аз покрай протестите много неща съм изпуснал
22:29
Ивайло Зартов
на три инстанции ме осъдиха корумпиранте свине
ааа
ок
Прочети
в блога
ми в раздел
дела
или в групата
дето те вкарах
22:29
Nikolai Gatzev
за какво!?
22:29
Ивайло Зартов
поръчаха ме гудков
бившият депутат
от думата
и фотев почетния консул на русия в бургас
22:30
Nikolai Gatzev
да да аз там не съм бил активен 3-4 дни съм вътре и имам адски много работа за протестите
22:30
Ивайло Зартов
а техните корумпирани свине
прокурори и съдии
ме осъдиха
на 9 години
без нито едно доказателство
за присвояване и безстопанственост
22:30
Nikolai Gatzev
ахаа - ще видя всичко в групата- а можем ли да помогнем..?!
22:30
Ивайло Зартов
от инглиш вилдж оод
без да са правили ревизия
на фирмата
и отказваха да направят ревизия
само повтаряха
че всичко било доказано
22:31
Nikolai Gatzev
Нищо не разбирам но поне ще по-Прочета статиите
22:31
Ивайло Зартов
на стената си съм качил даже решението- пасквил на вкс
ок
Чети
22:32
Nikolai Gatzev
ще погледна тогава утре ще говорим .. като се запозна с нещата- все пак съм юрист
не знаех - не съм влизал още сериозно в групата защото са ме побъркали с регистрации и дела.....
22:33
Ивайло Зартов
ооо
браво
радвам се
прочети
имай предвид
22:33
Nikolai Gatzev
нали сега са ме подгонили отвсякъде да им пиша платформи и програми
22:33
Ивайло Зартов
че петя шопова
моят адвокат
е в шок
от явната нагла
поръчка
явна безскрупулна
поръчка
и няма на кого да се оплача
в тая територия
наречена българия
чети
22:35
Nikolai Gatzev
ами мисля че може да им спретнем протест- ние сме заедно с Чавдар Янев - по делата срещу "Топлофикация" и ЕРП
22:35
Ивайло Зартов
само ви моля да не се делите по партиен принцип , става въпрос за тотална корупция
и отсъствие
22:36
Nikolai Gatzev
Да, да добре ше им обърна внимание защото не съм имал тези 3-4 дни- ще погледна и предлагам утре да коментираме
22:36
Ивайло Зартов
на справедливост
а това засяга всички нас
това е 23 г геноцид
22:36
Nikolai Gatzev
ще им спретнем един протест
22:36
Ивайло Зартов
ти го знаеш
аз те чета
22:37
Nikolai Gatzev
Тея хора ме направиха "индианец"
22:37
Ивайло Зартов
да
видях те
аз имам едно за индианците
ще ти го пратя да се посмееш
23:15
Nikolai Gatzev
ОК чакам и ще го постна с коментар... вече не знам на какво присъствам
23:16
Ивайло Зартов
ти си боец
аз такива хора харесвам
независимо
от коя партия са
или безпартийни
важното е
да се съпротиляваме
на несправедливостите
23:18
Nikolai Gatzev
амин дано да се справим- е така съм се отчаял- от пасивността на хората- умират от глад и като им викам- излизайте... ги е страх- какво губят- глада си..?!
23:19
Ивайло Зартов
не се отчайвай
23:19
Nikolai Gatzev
не мога да разбера - или не съм оттук.. но такова размиване и пасивност не съм вярвал
23:20
Ивайло Зартов
мачкани са твърде дълго
но с упоритост
и търпение
ще стават все повече
прогледалите
смелите
и свободните
23:20
Nikolai Gatzev
мислиш ли?! Направо съм отчаян...
23:20
Ивайло Зартов
сигурен съм
23:22
Nikolai Gatzev
вечер се прибирам в къщи и плача като куче- за трагедиите които виждам през деня и НЕ мога да помогна и трябва да се правя на Железен.. и да им давам кураж- а въобще не ми е до кураж
23:22
Ивайло Зартов
дръж се
23:23
Nikolai Gatzev
на Тебе също Ти пука- как издържаш?!
23:23
Ивайло Зартов
битка
няма да отстъпим и това е
23:24
Nikolai Gatzev
в сряда ще ходим в Ботевград да спасяваме една жена която иска да се пали...
23:26
Ивайло Зартов
Избори в българското племе
by Ивайло Зартов (Notes) on Tuesday, October 25, 2011 at 5:34pm
На 23.10.2011г. имахме всенародна веселба,викаме й избори.Избирахме си местни вождове и племенен вожд.Понеже много ни хареса след една седмица пак ще си повторим лудорията.На 23.10. повечето кандидати окапаха танцувайки около огъня.Останаха само представителите на най-коравите кланове,червени и сиви.Така си ги знаем,защото за танца на смъртта ,който за нашето племе е по-важен и от самото племе,те си боядисват лицата и други крайници, едните в червено,а другите в сиво.Прастара традиция не разрешава да се пуши лулата на мира между първи и втори тур.Напротив кандидатите имат една седмица,за да покажат кой кой е.През тази седмица те се състезават в няколко дисциплини.Храчене надалеч.Разказване на страшни истории за противника и прекрасни за себе си.Най-много се стараят да покажат колко са различни.Те затова и се боядисват,много е важно да изглежда,че са врагове,че нямат нищо общо помежду си.Напъват се яко,полагат огромни усилия за два три дни да ни накарат да забравим какво са правили през годините.Трябва да забравим,че червените раздадоха най-добрите ни земи,а сивите ни излъгаха,че ще поправят тази несправедливост.Подариха ги на нашите шамани,това са върховни жреци,които командват и контролират всички кланове в племето ни.Заради тези техни действия от междуплеменния съюз ще ни накажат нас обикновенните индианци да платим.И понеже отдавна ни взеха всички бизонски кожи сега ще смъкнат нашите.Томахавките са изровени,двата клана ги размахват ритуално,но ние си знаем ,че това е само представление.Племето си ни е такова,миролюбиво.Само се заканват един на друг,но всъщност се обичат,помагат си и се прикриват.Наблюдателите от другите племена ни гледат и се чудят,не могат да разберат нашите културни традиции.Ние обаче сме спокойни,нямаме никакви притеснения,нямаме за какво да се притесняваме.Червения клан ни започна,а сивите ни довършиха и за по-сигурно назначиха на всеки вигвам по един подслушвач.Така си живеем безгрижно,и да забравим какво сме си говорили вечерта около огъня има кого да попитаме.Върховните жреци и вождовете на клановете също са доволни.Със заграбеното си построиха вигвами-дворци,в частните им прерии препускат табуни расови коне,децата им се изучиха и живеят сред другите племена,а някои от тях са чак зад голямата вода.Е,нашите деца са измършавяли леко,старите хора ги убиваме за да не се мъчат.Опа,барабаните пак забиха,викат ни за поредния танц,повече от половината от племето ни се правят ,че не чуват и не участват в лудориите.Може би не харесват изпълнителите.Аз обаче ще отида,поне ще се стопля,а и така няма да виждам очите на децата,тъжните им очи.Деца,малки са още,не разбират колко са важни изборите.Нищо,ще пораснат,ще свикнат.

Ивайло Зартов
23:27
Ивайло Зартов
това го писах тогава за изборите
Днес
20:55
Nikolai Gatzev
super e!
20:55    
Ивайло Зартов



Николай Гацев,                                            Обезпръстението, София, 27.03.2013

 

 

 


...

 



Тагове:   СДС,   ГЕРБ,   sds,   BSP,   bkp,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikolaigatzev
Категория: Политика
Прочетен: 3771449
Постинги: 709
Коментари: 2438
Гласове: 4448
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930