Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2013 12:09 - БОГ ДА ПРОСТИ ЖЕРТВИТЕ И ДАНО НЕ НИ РАЗДЕЛЯТ
Автор: nikolaigatzev Категория: Политика   
Прочетен: 1155 Коментари: 0 Гласове:
1



ОМРЪЗНА МИ ДА НИ РАЗДЕЛЯТ И ДА ВОДЯ ВОЙНИ ОТПРЕДИ 90 ГОДИНИ..
  Гледам, че в желанието си да си запазят Статуквото..- партиите взеха ме да ме размахват като плашило.. и десните Костоиди да броят с ужас.. и наслада ”харесванията ми” ми на отделни изказвания на леви лидери.. да ме пляют, че съм одобрил изказването за послушването на Станишев и да казват, че съм „син комунист”, а на левите някой да им обяснява как съм сроден със „Сговористи” и потомък на „деветоюнци” от 1923..
   И на едните и на другите – днес когато се отбелязва годишнината.. и на убити мои сродници през 1923 г. аз заравям моята томахавка и ще почета паметта и на десните и на левите българи- загинали невинни заради възгледите си… ще почета и паметта на жертвите на т.нар. „възродителен процес” и на невинните загинали в Холокоуста.. защото ВСИЧКИ ТЕ СА ЗАГИНАЛИ.. за да ни научат да се чуваме и уважаваме повече- въпреки че сме различни… Може да имам противоречия с много десни и леви хора, но за Правото им да бъдат несъгласни с мене - ЩЕ СЕ СРАЖАВАМ! И ще поемам отговорност за делата си, защото съм ДЕМОКРАТ!
     Вчера ГЕРБ-ери и Костоиди ме отлъчиха от Палатковия лагер  в София- но аз не напуснах заради тях- а за да не разделя Протестите- не се кандидатирах и в листи заради това.. -  да не предам никого и нищо, за което съм се борил..!
    Човек има два крака- десен и ляв-  ако нарани левия или десния  си- няма да стане по-ляв или по-десен, а ще стане по-куц…!
ПОДАВАМ РЪКА НЯ ВСИЧКИ ДЕСНИ И ЛЕВИ И А-ПОЛИТИЧНИ.. КОИТО НЕ СА ДОВОЛНИ ОТ СТАТУКВОТО И ГИ ПРИЗОВАВАМ ДА СЕ ОБЕДИНИМ ЗА ДА НЯМА ПОВЕЧЕ ЗАГУБИЛИ БЪЛГАРИ ОТ РАЗВИТИЕТО ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ 2 ДЕСЕТИЛИТИЯ..!
БОГ ДА ПРОСТИ ЖЕРТВИТЕ ОТ 1923 И ОТ 1924- 1926 И ОТ 1941… И НА ХОЛОКОУСТА- 1942, И СЛЕД 1944 И НА „ВЪЗРОДИТЕЛНИЯТ ПРОЦЕС” И НА АНТИКОМУНИСТИЧЕСКАТА СЪПРОТИВА ОТ 1944-1989!
АКО ИМАМ ВЪЗМОЖНОСТ ДА ГИ ПОЧЕТА ЕДИН ДЕН.. ЩЕ ИМ ИЗГРАДЯ ЕДНА ИСТИНСКА БРАТСКА МОГИЛА НА ВСИЧКИТЕ ЖЕРТВИ НА ПОЛИТИЧЕСКОТО НАСИЛИЕ В СТРАНАТА.- КАКТО Е В ГЪРЦИЯ И ИСПАНИЯ!
БОГ ДА ПРОСТИ И ЖЕРТВИТЕ НА ТЕРОРИЗМА И МРАКОБЕСИЕТО – „ВЧЕРА” БЕШЕ БУРГАС, А ДНЕС ДА БЪДЕМ МАЛКО.. „БОСТОНЧАНИ”…!
Николай Гацев                                                                          София, 16.04.2013


Тагове:   bsp bkp grb,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikolaigatzev
Категория: Политика
Прочетен: 3778522
Постинги: 709
Коментари: 2438
Гласове: 4448
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930