Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2013 22:46 - НЕ СЪМ ПРИВЪРЖЕНИК- А СЪМ БИЛ ПРОТИВНИК НА ПРЕЗИДЕНТА МЛАДЕНОВ- БОГ ДА ГО ПРОСТИ!- НО ИСТИНАТА МИ Е ПО-СКЪПА...!
Автор: nikolaigatzev Категория: Политика   
Прочетен: 3985 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 01.07.2013 08:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Не съм привърженик, а съм заклет опонент на покойния Президент Петър Младенов, Бог да го прости! - но на фона на това лаене, на фалшивите герои на Прехода - като истински десен човек, трябва да бъда начисто с хората, с които започваме нещо новото.. !
На 19 години тогава, бях на площада, на няколко метра от Младенов- сред най-освиркващите го.... - Той не прояви никаква агресия към нас....- бяхме само студенти и мирни, но гневни граждани! Ядосахме го , но Той търсеше... Станко Тодоров да дойде при нас - защото беше най-приемлив за нас тогава -  А ДУМИТЕ МУ ЗА .... ТАНКОВЕТЕ  НЕ БЯХА ИЗРЕЧЕНИ...  И БЯХА МАНИПУЛИРАНИ ЗА ЧУЖДИ ЦЕЛИ !!! Съжалявам, че признавам чак сега това (мислех си че като премълча помагам на СДС..) - но го дължа...- на дъщеря ми и на поколението след нея...- НЕ ВСИЧКИ УПРАВНИЦИ НА БЪЛГАРИЯ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ 68 ГОДИНИ СА БИЛИ АБСОЛЮТНИ НЕГОДНИЦИ.. !! Тези години не могат да бъдат мътни и тъмни- трябва да ги напишем заедно- всички засегнати, с максимален консенсус!

РАЗБИРАМ, ЧЕ ДЯСНОТО, КЪМ КОЕТО ПРИНАДЛЕЖА И ОТ КОЕТО СЪМ ВЪЗПИТАН  НЯМА ДА СПЕЧЕЛИ ОТ ТОВА, НО КАТО ВЯРВАЩ ЧОВЕК СМЯТАМ, ЧЕ ТРЯБВА ДА КАЖЕШ ИСТИНАТА, КАКВОТО И ДА ТИ СТРУВА ТОВА..- ОСОБЕНО ПО ВЪПРОСИТЕ, ЗАСЯГАЩИ БЪЛГАРСКАТА ДЪРЖАВНОСТ!

СУГАРИАДАТА" И "ДА ДОЙДАТ ТАНКОВЦИТЕ...." ВЕЧЕ ЗВУЧАТ МНОГО РЕТРО И ДОСАДНО... А ЕВГЕНИЙ МИХАЙЛОВ ДА КАЖЕ ЗАЩО КГБ/ГРУ (ИЛИ КАКВОТО Е БИЛО ТАМ) СВАЛИ ПРЕЗИДЕНТА ПЕТЪР МЛАДЕНОВ... И ПУСНА "НАЗНАЧЕНАТА" ОПОЗИЦИЯ НА ЛУКАНОВЦИТЕ... ???

 http://nikolaigatzev.blog.bg/politika/2009/05/24/sugarev-i-kostov-da-ne-razdavat-usmiritelni-rizi-kato-kremen.338842

    А със Сугареви.. имаме да си оправяме "100 годишни" сметки още от времето на "старото" ВМОРО- защото вече излизат факти, че част от "Върховисткото крило", смятано досега за основно про-българско в тази организация.. са служели и на руския царизъм, и на НКВД, след това- и някаква "случайност" е..., че видните дейци на двете крила- било "върховисти" , било "автономисти" или други - винаги са били ликвидирани - някак странно?!- .. когато са ставали неудобни за тогавашна Русия.. и след това- на новопоявилия се СССР... Да не се окаже накрая, че някои все още и сега служат на същите господари...?!
Аз съм възпитаник, сродник... и съм израсъл сред представители на домораслият клан на Търпеви (Ляпчеви) и от Шапкареви ( чрез д-р Иван Климентов Шапкарев) и въпреки че "моите" близки са били неутрални в тази война (а има данни, че е имало Шапкаристко крило на конгресите на ВМРО)- са ме научили да проверявам фактите , а не да им се доверявам както ги пишат марксистите..!
НЕ ПРАВЯ ВНУШЕНИЯ ЗА ДНЕШНА РУСИЯ - НЕ СЪМ РУСОФОБ - и сред професорите ми в Гърция, особено любим ми беше - проф. Сър Княз Дмитрий Оболенски, от родословието на Долгоруките...комуто самият аз съм му "изяждал" цели дни с обяснения за създаването и християнизацията на Русия- което Той предатира още тогава - по циклите на Халеевата комета! Днешна Русия няма нищо общо с грешките на царизма и на НКВД, така че нещата си оставят да си оправяме ние, българите!


Николай Гацев          100 годишни... и други сметки.. 30.06.2013                                         
 

 




Гласувай:
6


Вълнообразно


1. zarenkow - И с какво Станко е бил по приемлив за ...
01.07.2013 00:28
И с какво Станко е бил по приемлив за вас ? Имаше международна експертиза за записа и недвусмислено беше потвърдено друго. На колко "мяколко" метра в навалицата с кордон от УБО и поддръжници му , бяхте и кога всички притихнаха в паузата, на което да чуете това. Не повика ли С танко, точно защото беше най горещо и шумно и не беше ли това причина експертизата да се прави от запис в непосредствена близост и предназначена за това апаратура. Дали няма "нещо гнило в Дания", или греша ?
цитирай
2. nikolaigatzev - Zarenkow
01.07.2013 01:23
Vie sigyren li ste v tezi ekspertizi- taka i ne se razbra nisto za tiah- drygo e kakvo kazvahme v obstestvoto- az sum bil v kyhniata i biah pod 20 godishen...
цитирай
3. zarenkow - Напротив, наистина закъсняха, но ...
01.07.2013 01:35
Напротив , наистина закъсняха, но бяха съвсем недвусмислени от две различни лаборатории заради упоритите препятствия от тогавашните червени боклуци. :))) Не виждам причина да съм по малко сигурен от вашето твърдение, при по горе упоменатите съображения. Точно това ме кара да се обръщам с цитат от Шекспир. :)))
цитирай
4. nikolaigatzev - Zarenkow
01.07.2013 02:06
Е ако трябва да Ви обяснявам , че Станко Тодоров- беше разговарял няколко пъти с нас- като протестиращи- и там се видя, че няма агресия от червените лидери към нас- а най-големите ни "насъсквачи" после излязоха като ДС-агенти- "Николай", "Борко" и т.н. но имаше и по-рафинирани- като Евгений Михайлов, обучен- аз знам къде... за негово съжаление!
цитирай
5. zarenkow - Не , не ми обяснявайте
06.07.2013 20:13
и аз бях на протеста тогава и изобщо не съм имал желания да си разговарям, с който и да е от тях. Нито съм се страхувал от тяхната агресия, а смятам, че те трябваше да се страхуват, но след като е имало дружески разговор в компанията на агенти и от двете страни, ясно за какво става дума. Логично е тогава да не са им били нужни танковете, освен че помня, че се бяха осрали от страх. То се видя и до къде стигнахме с разговорите с тях.
цитирай
6. inna11 - Защо съм убедена, че г-н Гацев е прав
04.05.2014 22:43
zarenkow написа:
Имаше международна експертиза за записа и недвусмислено беше потвърдено друго.

Всъщност международна експертиза не е имало никога, това са "градски легенди". В свое интервю с Г.Коритаров Евгений Михайлов отрича СДС да са давали касетата за експертиза в чужбина. Същевременно твърди, че била пращана в Москва (очевидно от хората около Младенов) и от КГБ били заявили, че записът е автентичен. Питам се как така КГБ са правили експертиза, като не са разполагали с оригиналната касета? Нещо повече, от спомените на Георги Данаилов (има ги качени в интернет), който е бил поканен да участва в българската експертиза, се разбира, че и тя НЕ Е РАБОТИЛА С ОРИГИНАЛНАТА КАСЕТА! Г.Данаилов подробно разказва как оригиналната касета била докарана с охранявана кола, от нея бил направен запис в присъствието на експертите и след това именно ТОЗИ ЗАПИС им е бил даден за анализ! Реално експертизата изобщо не е правена на оригиналната касета!

Има и друга причина, поради която мисля, че Николай Гацев е прав. Леля ми е със силно нарушен слух (90%), практически глуха. Тя и досега твърди, че репликата на Петър Младенов не е "По-добре е танковете да дойдат", а "По-добре е Станко да дойде тук". Категорична е, че Младенов много отчетливо артикулира гласната "а" , отваряйки широко цялата си челюст, което се вижда ясно, когато произнася думата "СтАнко". Тя е убедена, че в произнесеното от него изречение не фигурира думата "дойдАт", а думата "дойдЕ", което се вижда ясно от движението на устните му. Нещо повече, тя твърди, че фразата завършва с "тук", но тази дума не присъства във видеозаписа (или направо да го наречем видеомонтажа).
Вчера си разказвахме у дома разни стари истории и стигнахме и до тая, затова се разрових в интернет и изгледах внимателно видеото - ами така е! Стана ми любопитно никой ли не го е забелязал това, пуснах търсачката и така попаднах на интервюто на Евг.Михайлов, на спомените на Г.Данаилов и накрая на този блог. Така че, г-н Гацев, аз Ви вярвам!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikolaigatzev
Категория: Политика
Прочетен: 3780006
Постинги: 709
Коментари: 2438
Гласове: 4448
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930