Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2018 00:35 - ..КАЖИ МИ, КАКВО Е, ЗА ТЕБ- ..ПП „ГЕРБ”.. – ЗА ДА ТИ КАЖА, КОЙ СИ- ТИ..!!
Автор: nikolaigatzev Категория: Политика   
Прочетен: 795 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 09.06.2018 17:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 КАЖИ МИ, КАКВО Е, ЗА ТЕБ- .ПП „ГЕРБ”.. – ЗА ДА ТИ КАЖА, КОЙ СИ - ТИ..!!

      Близо 1,2 млн души продължават да вярват и гласуват за ПП„ГЕРБ”, въпреки, че повечето от тях не знаят- за какво и за кого- точно гласуват.. Реших да си представя- какви- „такива” идеи за същността на „своята” Партия- имат, всеки един, от тези хора, та така- фанатично защитават днешната управляваща групировка в България. 

Измислих си и „разсъждения” на всичките различни „типове” от хора- гласуващи за „ГЕРБ”.. :

1. „..Аз бях един обиновен милиционер и недодялан служител на реда, до 1989г., който си взимаше заплатката и нищо не вършеше.. По цял ден се чудех, къде да хапна и да се скрия да му пийна- по едно.., а те- за работа, решили да ме търсят..! Уволних се от органите.. и не мога да си намеря никаква работа, защото съм научен на „много работа” в органите.. и никой не иска толкова работни.., като нас- да работят за него..! Лутах се- ту около „СДС”, ту- около „БСП” и накрая- ПП”ГЕРБ” ме направи.. истински щастлив- станах охрана, постови на будка, контрола в градския транспорт или служител в „Градската мобилност”, дето по цял ден, правя това, което правех едно веме в Органите- т.е. нищо..! „ГЕРБ” е моята партия и още 200,000души в България са като мене” (бивш милиционер или пожарникар- „типичен” симпатизант на ПП „ГЕРБ”).

2. „.. Аз бях учителка по руски език, едвам завърших висШото си образование- с „РАБФАК” и се занимавах 20 години с опити да се навръ в „меда на Демокрацията”, но нищо не се получаваше- „СДС” ме гонеха, защото-„.. съм учителка по Съветски”, а пък- „БСП” ми викаха, че съм станала прекалено старомодна !Не можах да се наглася никъде, докато не дойде ПП”ГЕРБ” и там ме уйдурдисаха. Даже направиха една, като мене- Кметица на София, Данче Топлото, за няколко мандата и как, да не съм за тази Партия- не, ами- и английски, ако трябва ще науча, ама нали в ПП „ГЕРБ” - си е всичко, наужким, та няма да се налага и това да променям.. Все същата ще съм си- строго Съветска! И като мене са още, поне 100,000 души в „ГЕРБ”, те ни говорят за едно, пък ние си разбираме друго..(типична  избирателка на ПП”ГЕРБ”)..”

3. „..Дете съм, на видни Комунсти и внук- на „Активни борци” и бивши членове на „ЦК на БКП” и веднага след 10.11.1989 г.започнаха да ме навикват и едните и другите- че съм от противника им. Пък аз, само исках, да не ни вземат награбеното и събраното, от „годините на Бай Тошо”, в нашето семейство и не ме вълнуваше нищо друго. Видях Бате Бойко, да кръжи около сваленият Тодор Живков и веднага си помислих, ех, този човек- е като мене- явно, и Той иска, само да си запази, събраното по време на Живковите времена.. Бате Бойко е нашето знаме и нашата кръв. С него  ще вървим и ще си пазим награбеното, досега.. в ПП „ГЕРБ”..и още 150,000 души са,като мен в България. Дано намери и мен, някъде място, откъдето да мога и аз, да понатрупам- „това-онова”.., някоя далаверка и за мен..-зер не трябва да мисли, само за Лилет’у Павлова, с какво е тя- по-добра от мене, повече комунисти и партизани имам от нея, в рода си.. (типичен избирател на ПП ”ГЕРБ” от този тип)..”

4. „.Бях много много тъп, груб, избухлив и неук- абе-е-е, за нищо не ставах, ама, затова ми „наредиха”, да стана- Мутра! Трудех се много, „съветвах” и биех хората и изпълнявах всякакви „поръчки”, по цял ден и по цяла нощ, а накрая тия- от „СДС”-то, ме вкараха в Затвора- за нищо, а тия, в „БСП”-то, ми „навързаха”, даже- няколко присъди, в рецидив. Но дойде”Нашето време” и Баце Бойко взе Властта и Бате Ценко Чоков стана, пак Кмет на Галиче.!. Върнаха се Славните ни- „СИК-аджийски” години и как няма да съм за ПП”ГЕРБ”, та нали там са, поне още 200,000 криминални и рецидиви, като мене..(типичен симпатизант на ПП”ГЕРБ”, от другото направление)..”

5. „..Внук съм- на активни Борци и син на заклети- Комунисти- съветчици! Родих се- в СССР, но се  изучих тук, в България и понеже, не съм към никого- ме посъветваха да отида към ПП ”ГЕРБ”, защото така било, най- модерно, пък, можели- и на такива, като мен, Московци- и работа да намерят, че при „СДС”-то и „БСП”-то, никой не можеше,  да се дореди- за нищо! Мислех си,  да отида- я при Раданките или при Лозанките- нали, виждам, че  много вдигат- шум, а там е и „моят” човек - Христо Бойкикиев, неуспял адвокат, роден, също в Москва, като мен и него- Министър, даже го направиха.. за малко! Ама нещо- развалиха „калимерата” и сега- ще залагам, само на сигурно- Баце Бойко си е сигурното, по- сигурно- и от „Държавна сиурност”.. ако не си е едно и също де.., а доколкото знам- и още поне стотина хиляди, са в ПП”ГЕРБ” , по моите причини или пък, поради- подобни на тях..(типичен фен на „ГЕРБ”от тази кръвна група)..”

6. „..заклет Чалгар съм, фен на футбола и другите ми викат, че съм отрепка, ама аз знам, че не съм такъв! К’во ми пискат, че съм боклук и ми намират кусур, защото не съм бил прочел и една цяла книга в живота си, докрай..?! Че Той и Баце Бойко- само една.. е прочел, ама това не му пречи да ги командва всичките, тия,, дето много са чели и се пра’ат на много умни..! „Времето е наше”, бре , ‘ора, на тие.., дето не сме чели много, ама много знаем. Знаем да обичаме Вожда и Бащицата и да му се кланяме, а той да ни дава-‘леб и стадиони! Да напълним терените и скамейките, та да видят, тези, дето много са учили, че ние сме, по- добри от тях. Ние сме феновете на „Левски” и на „ЦСКА”, и на „Литекс” и на „Лудогорец’, ние сме- поне 200,000 души, кат мене и сме всичките, само- за ПП”ГЕРБ”, защото „те ни дават всичко, това, което ни трябва”. Искаме Бира и Баце Бойко Борисов.., искаме Чалга и мноо мацки.., Мачове, аре, Брато, налей си- и Ти..- по едно!..(тиичен фен на „ГЕРБ” от тази социална група)..”

7. „..Започнахме с червените куфарчета на Дядо и Татко, а сега, сме- с фирмите на Кака и Батко- вървим към „светлото Усвояване” на Еврофондовете и на другите „ГЕРБ”-аджийски далавери.. Какво- като ни Управляват, пак- Яшарите (Династията Живкови?). Това не е било за нас, никога, проблем, проблем беше за тези- от ‘СДС” и „БСП”, които си помислиха, че са ги свалили.., а те се „снишиха” и пак се въздигнаха, защото са умни..! Бойко Яшаров, Вальо Златев- Яшар, Петко Данчев- Яшар, Стоян Марков- Яшар и другите-още 2 незаконни деца на Тато..- какво толкова лошо им намирате- и Те мислят за Народа, както Баща им- Замфир Яшар(Тодор Живков/ Маруцин- Дръвнишки) от Правец. Били- Цигани.., били- Помаци.., на Българите, все не можеш да им угодиш, а и сега е модерно да си малцинство. Важното е Усвояването, а не– за какво се прави и защо..! Ние сме „гордите Усвоители” на ПП ”ГЕРБ” и сме, поне-още 200,000 души, от всичките „калибри” на Усвояването- саниране, строителство, превози, внос- износ, обществени поръчки, рушвети, злопотреби с Еврофондовете, надписване на фактури, данъчни измами, уличен бандитизъм и мутренски магистрален рекет..(типичен симпатизант на ПП ”ГЕРБ” от този отрасъл)..”

8. „..Отначалото си мислехме, че ПП „ГЕРБ” са „мъжкари” и че с тях, няма да се разберем- въобще. Не поддаваха, нито на права на сексуалните малцинства, нито на идеологията на Татко Сорос, нито на омаловажаването на патриотизма.., но всичко се оказа- просто един-  „Трик” за спечелване на позиции. Кметът на Симитли се превърна в Идол за ПП„ГЕРБ”, а „СимитлизмЪт”- тяхна партийна идеология. Соросоидството и покварата. така добре ги обладаха, че дори. не се налагаше да им слагаме- от„нашите притурки и подправки”- Радан, Лозан, Гроздан, Даниел и Трайчо, но те си имаха- Дончев, Ципов, Лазаров, Цецка Цачева и Радо Ковачев. Затова и ние си станахме от ПП ”ГЕРБ” и сме , поне още 100,000 такива, бивши „сини” Соросоиди, объркани либерали, умни и красиви лешпери(винаги с изразен червен произход!) (типични членове на ПП „ГЕРБ” от тази сексуална и анална порода)..”

9. „..Бяхме „пишман” Русофили, та ни викаха-„русо- махи” и „рубладжии”! Правехме се, винаги, на това, което не сме- на „Атлантици” и „про-Западняци”, „раздавахме го”- и като хора на САЩ,  а погледите ни.. бяха, все към Путинските проекти и към Кремълските потайности. „Големите” ни Шлемове са винаги- „будьоновски”, а наш „Союз нерушимьй..”- никто не сломает- ..С нами-СССР! Мие- много сме- пачти 200,000 товарищи КПСС-а, здрава и червена гвардия. Ще отварим-  Белене- и Центьралата и Лагера, ще отварим, сново- „Паток” и много парични „Патоци”- ще патекът към  Москва, към Батюшка наш- Владимир Вольфович, подарок от Батюшка ваш- Бойка  Яшаров! Крепнет дружба наша- между народов и „окупация”- мьй назьиваем- „присуствие”- по Крьмский!..(тип симпатизант на ПП ”ГЕРБ”, който, няма смислено обяснение- за подкрепата си към „ГЕРБ”, всичко е пaток..”Panta rei, panta kineitai, kai oyden- menei..!)..”
10. ",,Патреот съм, и мразя всички различни. Краси Червеното и Валерко(Симеонов) Балевский не ме удовлетворяват, защото- с Гелето Джамбазки и Волен Сидеров- все са от Партията на Симитли! Вече 30 години се издържат от Русия, а се правят на родолюбци. Аз обичам- реда и единството-"Зах хайл" и Бате Бойко е моят Фюрер! Бях червен и вярвах в БКП, но добре си беше- при Тато му- на Бойко- Замфир Яшаров- всички си бяхме - единни и еднакви.Това е истината- ред, дисциплина и да маршируваме около Свастиката, може и малко книги да поизгорим, защото- не ни трябват "разединяващи писания"..! Като мен са още поне- 200, 000 души и ние всички сме за "ГЕРБ"- като ще е Симитли- да сме в Симитли!.." (типичен "патреотичен" симпатизант на ГЕРБ, разочарован от другите патреоти)
  Ако тези-10 вида типично „ГЕРБ”-аджийство не ви допадат или не сте такива, и аз се чудя- защо, тогава, сте за ПП „ГЕРБ”- май сте "объркали- рейса, пич.."?! Могат да се изброят още 20 типа симпатизантство на тази Партия, но всичките са несъвместими с „не- комунистическото” или „анти- комунистическото” мислене и аз се удя- от кой тип сте вие..?!

   Шлемовете им, будьоновски- падат, руските проекти „се рестартират”, купуват се „МИГ”-ове и друго старо руско въоръжение, плащат се добавки и надбавки за скъпата руска газ, вдигат се цените на всичко, заради неизгодните договори за доставка, неустойки и трансфер, фалират Банки и Руските компания се държат у нас- силово, като наши Господари! Всичко това направи ПП ”ГЕРБ”, независимо от техните първоначални декларации: Не пипнаха нито  „Комунистите”, нито- Тройната им коалиция, излъгаха ограбените, отново, разчистиха- пътя на Олигархията и на марша към Евразийската клоака, изложиха Страната ни, пред Европа, с Председателството, което не донесе- никому и нищо(само провали, лоша подготовка, липса на логистика и евтин Яшарски хумор).

Това е Партия „ГЕРБ” и не ми казвайте, че „няма други” или няма за кого, другиго да гласуваме- от съществуващите субекти- наистина- няма нито един- достоен, но може да се направят нови субекти- и трябва да се направят такива. „Демократичната България”- е слабо „менте”на Костов и няма да просъществува дълго, а в дясно, все пак, трябва да има- силна алтернатива. Дошло е времето за „Възкръсването” на „Народната партия”, „онази”- на Константин Стоилов и Иван Евстатиев- Гешов, на Григор Начович и Константин Величков, на Атанас Буров и Иван Вазов, на Теодор Теодоров и на Михаил Маджаров.  Нищо старо, не бива да бъде забравено, но пък-и новото- трябва да бъде научено! Нека направим България- Велика, отново!

   ПП „ГЕРБ”- си отива, Ръководството на „ГЕРБ”- ще бъде съдено, но хората и обикновенните членове на „ГЕРБ” имат място в бъдещото дясно. Няма да им го откажем, стига да декларират раздялата си с пороците - от времето на Кабинетите на Бойко Борисов и от Властта на Яшарите.

 А кой- ще промени България..?! Промяната си – ТИ, разбери го!   
Николай  Гацев, 08.06.2018 г.                                                                                                                      



Тагове:   2018,   2017,   1853,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikolaigatzev
Категория: Политика
Прочетен: 3771272
Постинги: 709
Коментари: 2438
Гласове: 4448
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930