Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2019 19:10 - ЗАЩО ГЛАДУВА НИКОЛАЙ ГАЦЕВ И ПРАВИ СВОЯТА ОТЧАЯНА ГЛАДНА СТАЧКА ..?!
Автор: nikolaigatzev Категория: Политика   
Прочетен: 1672 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 31.01.2019 19:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не ме интересува, само, решаването на моя, собствен въпрос- с отнемане на дома ми в София, ул.”Марагидик”№4 от Кметовете Йорданка Фандъкова, Васил Цолов или ГЕРБ, въпреки делата ни! Не ме съжалявайте- вие, не сте по-добре от мен, и на вас всеки ден и по нещо ви отнемат, откакто е „диктатурата на БКП и Олигархията”-ГЕРБ! Аз протестирам, в Декларация и със Сигнали до ЕС, чужди Посолства и Българските Институции, срещу още, поне- 5 примера за безобразия и разграбване в Центъра на София и конкретно, в Район „Оборище”: „ул.”Буная”№14-16”;„Дондуков”№20/Печат. „Мадара”; Хотелът с Кино„Сердика”на Паметник Левски; Карето „Царски конюшни”, както и Минералната Баня- зад Театър„София”! Съдбата ми изпрати и шести случай- за скандал в„Оборище”- случаят„Ало, Банов съм” в подлеза пред МС! Зад всичките, тези случаи, стои дългата ръка на влюбеното, в тази част на София-  комунистическо династично Семейство Яшарови(Т. Живкови), което, днес, иска да си върне България, под друга форма и с други участници. В своята бездънна лакомия, неговите „кадети” и „диадохи”,са хвърлили око на едни от най-бележитите паметници на София, под които се крие, част и от „неизвестната, досега - история на Света..”, укривана векове!

 Аз загубих дома си, отнеха живота на болната ми спътница в живота- доц. д-р Анна Янева, прогониха дъщеря ми- и попиляха цялото ми движимо имущество, от нашите две фамилии, събирани стотици години, но НЕ СЕ ПРЕДАВАМ и Милост от Комунисти- не искам и не прося!

Ще се боря с тях и ще ги разобличавам, навсякъде, където ми попаднат!Знам, че това ще ми струва много,може би,всичко,но няма как да оставя-Войната си,недовършена! Защото сме Гацеви(от 200 години!), защото сме сродници на Ляпчев, а предците ни са били в десетки завери, заточения и въстания, участвали са в редица войни, срещу по- страшни поробители, от тези, които са- ГЕРБ и БКП, сега!

Вече 8-ми ден съм в Гладна стачка,но ще се опитам да издържа,12 дни,до 13.02. 2019 г.,от 18.00 часа, когато, на уговореното място, би трябвало да се съберем хиляди,за да потърсим сметка за годините, които пропиляха и Прехода, който изкривиха.Те ограбиха„Времето”ни и е редно да си вземем- Страната,отново,както и да вървим, натам, накъдето, ние започнахме- преди 30 години! Защото посоката „На-Запад” я дадохме ние- а те я извратиха и подмениха, за да завладеят всичко и всички тук! Посоката ни е правилна, но е нужна- Лустрация, де- Комунизация и осъждането на  виновните за грабежите,през последните 15-20 години! Толкова е просто..!                         

П.П.Понеже ни заплашиха,че ГЕРБ и БСП ще организират в проявата,на 13.02.2019г. ,провокации:хора с червени и руски знамена,неониацисти и скинхедс, със свастики и анти-еврейски лозунги или с призиви за етническа омраза, за да ни провалят, моля, помогнете, бивши СДС-ари и Вярващи хора(с жълти жилетки)да поемем Охраната на Проявата, защото, не сме крайни в нищо,а и нямаме пари- за да плащаме на мутри..!                                     
Николай Гацев „Благословия и Мисия за България”м. 0897200733,София, 31.01.2019г.

 



Тагове:   2019,   1853,


Гласувай:
2


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Защо гладува Николай Гацев?
31.01.2019 19:40
За тоя, дето клати гората. На 13. 02. ще се съберете отново стотина гъзари и ще се повъртите около Народнато събрание. Познато, до болка познато. Тривиално, банално и глуповато.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikolaigatzev
Категория: Политика
Прочетен: 3778906
Постинги: 709
Коментари: 2438
Гласове: 4448
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930