Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
28.04.2010 23:48 -
НА ЧАЙ С ЯНУКОВИЧ, ЗА ПУТИН И ЛИЦЕМЕРИЕТО НА ЕВРОДЕМОКРАЦИЯТА
Автор: nikolaigatzev
Категория: Политика
Прочетен: 11968 Коментари: 32 Гласове:
Последна промяна: 29.04.2010 03:56
Прочетен: 11968 Коментари: 32 Гласове:
10
Последна промяна: 29.04.2010 03:56
/кинопреглед с поука за български, грузински, американски и европейски политици/
Наскоро гледах прекрасният английски филм „На чай с Мусолини” показващ възхода и падението на небезизвестното италианско Дуче. Най-потрисащото за мене в тази прекрасна и изящна екранизация за годините на Втората световна война беше наивитета на няколко английски дами, които не съзряха в усмихнатото лице на един политически популист и шарлатанин бъдещият престъпен фашистки диктатор. Те стремглаво тръгнаха по пътя от куртоазното чаепиене с вожда Бенито, през илюзиите за Велика Италия на културата (?!), до пустите реалности на разрухата на Европа „ала Мусолини” и стигнаха своята Голгота в един жесток италиански концлагер. И като култова епитафия останаха думите на едната от тях- умирайки от издевателствата на надзирателите й - „… че не е възможно този прекрасен човек- Дучето- да допуска случващото се с тях…”.
Не искам да правя пълна алюзия със ставащото днес в източната част на Европа, но слабостите и лицемерието на евродемокрацията, приспивната наивност на нашите западни съюзници вече дадоха първата си жертва- Украйна беше обратно придърпана в оста но руското имперско господство. Шамар за международната политика и на Обама и на евробюрократите и на хората по света, които глупаво вярваха, че демокрацията може да си дойде отсамосебе си и не трябва да се борим за нея.
Жестоката истина е че Украйна беше предателски изоставена (дано да е било случайно, а да не е било предварително уговорено)! Две десетилетия Вашингтон и Брюксел само потупваха по рамото Киев и гръмко отваряха шампански след успехите на оранжевата революция. Не последва нито обещаваната подкрепа за демокрацията, нито новия НЕП, нито която и да е било от примамливите залъгалки на западното общество. Малките подаръци бяха унизителни за една 50 милионна държава и с тях се отнасяха със снисходителноста на Кортес и Писаро към първите срещнати индианци. Мънистата на Европа обикновено потъваха в джобовете на неподходящи местни вождове, които на всичко отгоре се караха за огризките помежду си. Няколкото газови кризи доказаха колко са крехки корените на зараждащата се украинска демокрация и се потвърди тезата, че дори и газовите снежанки не могат да затоплят сърцето на червения руски „Дед Мороз”. Конфликтът Юшченко – Тимошенко беше началото на края и края на едно обещаващо начало. Големият играч в украинската политика се оказа непрестанно подразбиращия се в нея съседен премиер Владимир Путин. Той с постоянство и непрестанен натиск обгази и задуши независимоста на Украйна. Изигра и съседи и приятели и съюзници и противници. Нанесе първия сериозен удар върху слабоватата политика на САЩ и ЕС в региона.
Мога да сравня Мусолини с Янукович-по популистката им природа, верността им на всеки към "неговият "си Хитлер и по налудничавата им страст да обслужват тоталитарните си рефлекси за сметка на националния интерес. За разлика от Дучето, Янукович обаче и не си вярва, че работи за благото на своята държава. Възпитан в школите на КГБ и СССР този човек е безропотна пионка в шахматната дъска на Москва – при това в цвета на фигурите на господарите от Кремъл. Преди години се състоя истински гамбит с отстраняването му от властта- приет тогава от Путин като жертване на мат`риял за бъдещ успех в хвърляне на стратегическата примка на „руския икономически реализъм” върху „невярната” Украйна. Примката постепенно се затягаше, а демократичните Европа и Америка само пригласяха пасивно на Киевските вопли.. А за обикновените хора на Украйна остана принципа: Молчать и не расуждать- другое не положено! И те логично „завиха” наляво към обещанията на популиста с профила на Дучето. Започна голямото казашко „чаепитие”, а после бавно ще продължат неизбежните върволици от факти- договор за руско военноморско присъствие до 2042 г. в Крим, руски нискотарифни доставки на газ- за поставяне на кокили и на малкото работеща украинска шкономика, в последствие и за непослушните ще се планират екскурзии до Сибирските полета и може би срещи с „катински” балнеолечители. Всичко както си му е реда при заиграването със Сталин или Мусолини- трагичен край с бланкетни присъди. Ешелоните с пленените казаци скоро ще тръгнат към вечността и прелестите на превъзпитателните тайги.
Но каква да е поуката например за българските им колеги- политици. Тя трябва да е че идва реда на следващия..-и ако палката на Вожда не посочи Грузия или Кавказ- може да се забие и на запад от Черно море. За нас тактиката няма да е същата като в Украйна- там редуваха ту тояга, ту още по-голяма цепеница, а накрая –боздуган. За България вече е подхвърлен първо морков- редица „изгодни” руски енергийни проекти, после ще се започне с масово изкупуване на имоти, с „окрупняване” на българската икономика и накрая ще ни превърнат в луксозна витрина на новия русо-филски НЕП. Ще ни поизселят още малко- много сме им 6,000,000 – по-добре е да останем само 3 - 4 млн. българи - при това с лек превес на малцинствата за да има достатъчно „карагьози” да разбъркват кашата ако се наложи да бъдем наказвани. Умните ще напуснат веднага сами, по-глупавите ще се приспособят и приобщят само за да се нагиздят с отпуснатите им рекламни дрехи. И така ще изкарат до следващата или по-следващата модна колекция, докато фалират фабриките на производителите и си останем просто празна витрина от прашасали манекени с овехтели дрехи отпреди съня на спящата красавица.. Съдбата на витрина ни я предрече Бжежински още през 70-те години, колко жалко че тръгваме по този обречен коловоз. Днес козируваме на Путин, утре ще лижем ботуша му – а не дай- Боже- и по-неприятни места.! Какво като сме страна членка на НАТО и ЕС-?! –някой от домораслите ни олигарси (до един благословени от съветската магия) утре ще си продаде яхтеното пристанище на руските братя, а може да направи и изкуствен остров за акостиране на Черноморския флот на Москва. И без това половината ни управление носи под пришитите си български звания - руски пагони. За българското „включване” ще бъдат произведени още много и напористи генерали. Агенти като „Гоце” и Сергей ще станат губернатори и ще имат истински Георг`иевски кръстове и еполети. И ще си пият чайчето с татко Путин и братя Янукович - Лукашенко, а за непослушните – няма да има даже дрипи – ще си бъдат чисто голи и кухи витринни манекени.
Дано си вземат поуката и Вашингтон и ЕС- и не гледат пасивно какво се случва в източния им фланг – за да не „лапне месечината” и още някой от техните нови съюзници. Проявяваната наивност вече започва да става опасна за здравето на демокрацията. Руските проекти след България ще залеят цяла източна и централна Европа и ще доближат границите на едновремешната западна конкуренция.
Не трябва да сr пием чая с Мусолини..а да му го излеем в лицето още докато е горещ - за да ни запомни добре и повече да не ни доближава.
София, 28.04.2010 Николай Гацев
Вълнообразно
1.
анонимен -
...
29.04.2010 00:12
29.04.2010 00:12
СТрува ми се, че скоро ще има военен сблъсък между Русия и Украйна, в който може би ще бъде въвлечена и Грузия...
цитирай
2.
nikolaigatzev -
Аз се опасявам, че съдбата на Украйна ще се решава пак някъде извън Украйна и за сметка на обикновените украинци
29.04.2010 00:24
29.04.2010 00:24
starbuck69 написа:
СТрува ми се, че скоро ще има военен сблъсък между Русия и Украйна, в който може би ще бъде въвлечена и Грузия...
3.
анонимен -
BUSH
29.04.2010 10:18
29.04.2010 10:18
RUSIA SHTE POVTORI POBEDATA SI OT VELIKATA OTECHESTVENA.ZAPADA NIKOGA NJAMA DA POEME OTGOVORNOST ZA SADBATA NA BG I IZTOCHNA EVROPA.OTNOVO ZASTAVAME NA GUBESHTATA STRANA."DEMOKRATITE" V BG SHTE SDADAT POZICII,TOCHNO KAKTO BALGARSKITE FASHISTI GO NAPRAVIHA 1944-TA.RUSIA SHTE OBEZORAJI VSICHKI DJAFKASHTI KUCHENCA OT IZTOCHNA EVROPA.I "DEMOKRATITE" V BG SHTE MLAKNAT , KAKTO MALCHAHA 45 GOD.!
цитирайhttp://zahariada.blog.bg/politika/2010/04/28/tozi-posting-e-pozdrav-za-vsichki-komunisti-v-b-iia-i-specia.536127
Украйна отново става част от Русия, за съжаление. За дълго при това. Поздрав!
цитирайУкрайна отново става част от Русия, за съжаление. За дълго при това. Поздрав!
Трябва да поискаме спешно и Референдум за Руските проекти в България! Тези дни с група приятели ще обсъдим правните аргументи и ще Ви предложим текста за одобрение, а после ще направим национална кампания за това! Благодаря за Вашата отзивчивост и "староседесарска" автентична дясна позиция!
цитирайandrei написа:
да съществуват без желязната завеса на противостоене.Дали ще има подобна завеса/макар и в по-мек вариант/тепърва ще разберем.Ако знаехме,какво включва малтенското споразумение-щяхме да знаем повече за случващото се.Страхувам се,че източната перферия на ЕС ще бъде пожертвана,в която влизаме и ние.И без това сме трън в очите на Европа.Предстои ни в обозримо бъдеще тежка девалвация на лева,ако ЕС не ни приеме бързо в еврозоната.Ще бъдем ли предадени отново от собствените си политици и безхаберието на запада,ще разберем скоро.
6.
nikolaigatzev -
Г-н "Мой опонент", аз не съм някой отчаян РУСОФОБ и за мене нещата никога не стоят по начина по който Вие ги разглеждате
29.04.2010 11:10
29.04.2010 11:10
Аз не съм нито против Русия- като Русия, нито против Турция- като Турция- напротив в тези две "спорни" напоследък държави виждам много позитивни неща- но моята позиция минава през критерия за стойностите на демократичното общество- където самите Русия и Турция признават за свои обективни проблеми! Ако не вярвате на мене - повярвайте на онези части от руското и турското гражданско общество, главно опозиционни- които мислят като мене.. А ако говорим за мълчанието 45 години , платено с 200,000 български жертви- избити и репресирани- жал ми е че така мислите в 21-ви век- ако смятате, че това трябва отново да се повтори..
цитирайанонимен написа:
RUSIA SHTE POVTORI POBEDATA SI OT VELIKATA OTECHESTVENA.ZAPADA NIKOGA NJAMA DA POEME OTGOVORNOST ZA SADBATA NA BG I IZTOCHNA EVROPA.OTNOVO ZASTAVAME NA GUBESHTATA STRANA."DEMOKRATITE" V BG SHTE SDADAT POZICII,TOCHNO KAKTO BALGARSKITE FASHISTI GO NAPRAVIHA 1944-TA.RUSIA SHTE OBEZORAJI VSICHKI DJAFKASHTI KUCHENCA OT IZTOCHNA EVROPA.I "DEMOKRATITE" V BG SHTE MLAKNAT , KAKTO MALCHAHA 45 GOD.!
7.
nikolaigatzev -
Захари, за съжаление и аз не съм оптимист за Украйна, но трябва да си вземем поуките за нас преди всичко- какво ни чака ако дадем ход назад
29.04.2010 11:23
29.04.2010 11:23
Аз (а предполагам и Вие) пропиляхме голяма част от живота си по барикадите на българското недоволство- но няма да допусна това и за дъщеря ми- българите може да сме много лоши помежду си, инертни, неединни и много непрамагматични до момента в който не стане дума за живота на децата ни- тогава ставаме зверове- и всеки който ни докара дотам да му мисли...Да се върне миналото тук е невъзможно..
цитирайzahariada написа:
http://zahariada.blog.bg/politika/2010/04/28/tozi-posting-e-pozdrav-za-vsichki-komunisti-v-b-iia-i-specia.536127
Украйна отново става част от Русия, за съжаление. За дълго при това. Поздрав!
Украйна отново става част от Русия, за съжаление. За дълго при това. Поздрав!
По-добре сами и изоставени от запада, отколкото с братушките, които са непредвидими и най-често нелогични в контактите, но обсебени от манията да контролират.
цитирай
9.
nikolaigatzev -
ДА! Съгласен съм с Вас- сега мълчанието е равно на предателство и НЕ на руските проекти в България
29.04.2010 11:59
29.04.2010 11:59
vmir написа:
По-добре сами и изоставени от запада, отколкото с братушките, които са непредвидими и най-често нелогични в контактите, но обсебени от манията да контролират.
Истината е ,че англо-американската глобалистка мафия претърпя крах в опита си за заграби Украйна ,както направи с България.Въпреки псевдо революциите на Сорос и останалата паплач опитваща се да дестабилизира региона.Най голямата опасност за демокрацията в европа и света ,като цяло представлява тоталитарният ЕС ,който вече не крие плановете си да превърне континента в фашистка държава управлявана от недемократично избрани бюрократи .Колкото до "демократичния" запад и Вашингтон ............ не ставай смешен, моля ти се ,целия свят го видя колко струва!САЩ и ЕС са главните ключови играчи в налагането на тираничния нов световен ред и ,като такива трябва да срещат отпор навсякъде където се опитат да прокарат крадливите си лапи!Украйна в случая направи необходимото, резултатите от про-американското управление са ясно изразени също ,като у нас корупция,мизерия,беззаконие!
цитирай
11.
nikolaigatzev -
Hello, Tomcat! Не смятам, че управлението в Украйна на тандема Юшченко-Тимошенко беше проамерикански- по-скоро проевропейски
29.04.2010 13:00
29.04.2010 13:00
Нека не забравяме обвързаностите в миналото и на Юшченко и на Тимошенкос Русия и нейните силови структури- там друго е просто невъзможно. Затова аз избягвам квалификации за политиците от т.нар. "съветска орбита" като проамерикански или проевропейски в нашият, български смисъл на думата
цитирайtomcat написа:
Истината е ,че англо-американската глобалистка мафия претърпя крах в опита си за заграби Украйна ,както направи с България.Въпреки псевдо революциите на Сорос и останалата паплач опитваща се да дестабилизира региона.Най голямата опасност за демокрацията в европа и света ,като цяло представлява тоталитарният ЕС ,който вече не крие плановете си да превърне континента в фашистка държава управлявана от недемократично избрани бюрократи .Колкото до "демократичния" запад и Вашингтон ............ не ставай смешен, моля ти се ,целия свят го видя колко струва!САЩ и ЕС са главните ключови играчи в налагането на тираничния нов световен ред и ,като такива трябва да срещат отпор навсякъде където се опитат да прокарат крадливите си лапи!Украйна в случая направи необходимото, резултатите от про-американското управление са ясно изразени също ,като у нас корупция,мизерия,беззаконие!
В някои опасения резон има.Забележете логическата връзка на няколко събития:
1.През 2008 г Русия атакува Грузия и напрактика окупира части от нейната територия.Последицата от тази добре премерена руска агресия беше,че Грузия беше парализирана,дестабилизирана и извадена като канидатка за НАТО и ЕС.
2.Чрез задкулисни интриги и използването на обстоятелства от вътрешнополитическият живот на Украйна, беше разцепено прозападното мнозинство, като разбира се евективно бе използван и газовия шантаж.Срещу Украйна дори бяха настроени държави от ЕС.Беше качено на власт руското пуделче и Украйна окончателно се върна в руска орбита.
3.Беше унищожен националният елит на Полша, чрез изкуствено предизвикана катастрофа , като очевидно с едава път на проруски и съветски възпитаници-
явно Полша вече значително по-малко ще гледа за своя интерес,а повече за руския.Това е последицата от смъртта на Качински .
Така всички тези събития имат своето логическо и рационално обяснение, в контекста на геополитическото настъпление на русия.Сега ние вече знам какво става и трябва да сме на щтрек,защото руснаците са се запътили отново на Запад.Трябва да очакваме опити за дестабилизация на България,трябва да очакваме жесток натиск,жантаж, безогледни подкупи,заплахи,включително и предизвикване на вътрешни бунтове и размирици от всякакъв характер.Не се съмнявайте,че кризата те ще я използват по най-добрия за тях начин.През Борисов стоят чудовищни предизвикателства.Наистина най-важно за България ,сега, е да отреже АЕЦ-Белене,"Бургас-Александропулис" и Южен Поток.Към това трябва да се добави и смачкването на тези олигарси,които са в пряка връзка с москва и които са всъщност босовете на мафията тук.Защото мафията в България е част от 5-тата колона на русия.Другото,което трябва да направи Борисов е влизане в еврозоната на всяка цена-това ще е жесток удар по руските домогвания.Междувпрочем давате ли си сега сметка ,защо Дянков е толкова мразен?
цитирай1.През 2008 г Русия атакува Грузия и напрактика окупира части от нейната територия.Последицата от тази добре премерена руска агресия беше,че Грузия беше парализирана,дестабилизирана и извадена като канидатка за НАТО и ЕС.
2.Чрез задкулисни интриги и използването на обстоятелства от вътрешнополитическият живот на Украйна, беше разцепено прозападното мнозинство, като разбира се евективно бе използван и газовия шантаж.Срещу Украйна дори бяха настроени държави от ЕС.Беше качено на власт руското пуделче и Украйна окончателно се върна в руска орбита.
3.Беше унищожен националният елит на Полша, чрез изкуствено предизвикана катастрофа , като очевидно с едава път на проруски и съветски възпитаници-
явно Полша вече значително по-малко ще гледа за своя интерес,а повече за руския.Това е последицата от смъртта на Качински .
Така всички тези събития имат своето логическо и рационално обяснение, в контекста на геополитическото настъпление на русия.Сега ние вече знам какво става и трябва да сме на щтрек,защото руснаците са се запътили отново на Запад.Трябва да очакваме опити за дестабилизация на България,трябва да очакваме жесток натиск,жантаж, безогледни подкупи,заплахи,включително и предизвикване на вътрешни бунтове и размирици от всякакъв характер.Не се съмнявайте,че кризата те ще я използват по най-добрия за тях начин.През Борисов стоят чудовищни предизвикателства.Наистина най-важно за България ,сега, е да отреже АЕЦ-Белене,"Бургас-Александропулис" и Южен Поток.Към това трябва да се добави и смачкването на тези олигарси,които са в пряка връзка с москва и които са всъщност босовете на мафията тук.Защото мафията в България е част от 5-тата колона на русия.Другото,което трябва да направи Борисов е влизане в еврозоната на всяка цена-това ще е жесток удар по руските домогвания.Междувпрочем давате ли си сега сметка ,защо Дянков е толкова мразен?
13.
nikolaigatzev -
Подписвам се под това, което сте написали с двете ръце- аз никъде не съм писал лоша дума за Дянков- но за Борисов имам своите дребни резерви..
29.04.2010 15:20
29.04.2010 15:20
За мене Дянков не е политик, а експерт
цитирайnkf написа:
В някои опасения резон има.Забележете логическата връзка на няколко събития:
1.През 2008 г Русия атакува Грузия и напрактика окупира части от нейната територия.Последицата от тази добре премерена руска агресия беше,че Грузия беше парализирана,дестабилизирана и извадена като канидатка за НАТО и ЕС.
2.Чрез задкулисни интриги и използването на обстоятелства от вътрешнополитическият живот на Украйна, беше разцепено прозападното мнозинство, като разбира се евективно бе използван и газовия шантаж.Срещу Украйна дори бяха настроени държави от ЕС.Беше качено на власт руското пуделче и Украйна окончателно се върна в руска орбита.
3.Беше унищожен националният елит на Полша, чрез изкуствено предизвикана катастрофа , като очевидно с едава път на проруски и съветски възпитаници-
явно Полша вече значително по-малко ще гледа за своя интерес,а повече за руския.Това е последицата от смъртта на Качински .
Така всички тези събития имат своето логическо и рационално обяснение, в контекста на геополитическото настъпление на русия.Сега ние вече знам какво става и трябва да сме на щтрек,защото руснаците са се запътили отново на Запад.Трябва да очакваме опити за дестабилизация на България,трябва да очакваме жесток натиск,жантаж, безогледни подкупи,заплахи,включително и предизвикване на вътрешни бунтове и размирици от всякакъв характер.Не се съмнявайте,че кризата те ще я използват по най-добрия за тях начин.През Борисов стоят чудовищни предизвикателства.Наистина най-важно за България ,сега, е да отреже АЕЦ-Белене,"Бургас-Александропулис" и Южен Поток.Към това трябва да се добави и смачкването на тези олигарси,които са в пряка връзка с москва и които са всъщност босовете на мафията тук.Защото мафията в България е част от 5-тата колона на русия.Другото,което трябва да направи Борисов е влизане в еврозоната на всяка цена-това ще е жесток удар по руските домогвания.Междувпрочем давате ли си сега сметка ,защо Дянков е толкова мразен?
1.През 2008 г Русия атакува Грузия и напрактика окупира части от нейната територия.Последицата от тази добре премерена руска агресия беше,че Грузия беше парализирана,дестабилизирана и извадена като канидатка за НАТО и ЕС.
2.Чрез задкулисни интриги и използването на обстоятелства от вътрешнополитическият живот на Украйна, беше разцепено прозападното мнозинство, като разбира се евективно бе използван и газовия шантаж.Срещу Украйна дори бяха настроени държави от ЕС.Беше качено на власт руското пуделче и Украйна окончателно се върна в руска орбита.
3.Беше унищожен националният елит на Полша, чрез изкуствено предизвикана катастрофа , като очевидно с едава път на проруски и съветски възпитаници-
явно Полша вече значително по-малко ще гледа за своя интерес,а повече за руския.Това е последицата от смъртта на Качински .
Така всички тези събития имат своето логическо и рационално обяснение, в контекста на геополитическото настъпление на русия.Сега ние вече знам какво става и трябва да сме на щтрек,защото руснаците са се запътили отново на Запад.Трябва да очакваме опити за дестабилизация на България,трябва да очакваме жесток натиск,жантаж, безогледни подкупи,заплахи,включително и предизвикване на вътрешни бунтове и размирици от всякакъв характер.Не се съмнявайте,че кризата те ще я използват по най-добрия за тях начин.През Борисов стоят чудовищни предизвикателства.Наистина най-важно за България ,сега, е да отреже АЕЦ-Белене,"Бургас-Александропулис" и Южен Поток.Към това трябва да се добави и смачкването на тези олигарси,които са в пряка връзка с москва и които са всъщност босовете на мафията тук.Защото мафията в България е част от 5-тата колона на русия.Другото,което трябва да направи Борисов е влизане в еврозоната на всяка цена-това ще е жесток удар по руските домогвания.Междувпрочем давате ли си сега сметка ,защо Дянков е толкова мразен?
Да, съгласен съм,че Дянков е експерт и не е политик в онзи класически смисъл на думата.Обаче Дянков изпълнява определена програма ,която е финансово-икономическо отражение на определена политика.Влизането в еврозоната има геополитически измерения.Това ще е удар върху руските геополитически стремежи,който е съизмерим или още по-силен от американските бази на наша територия.
По отношение на Борисов:Аз също имам своите резерви спрямо него,но от гледна точка на сегашната ситуация-ние нямаме интерес от негов провал.Докато той следва линията на противопоставяне и спиране на АЕЦ-Белене,Ю.П. и Б-А,членство в Еврозоната -Борисов е желателен и полезен.
цитирайПо отношение на Борисов:Аз също имам своите резерви спрямо него,но от гледна точка на сегашната ситуация-ние нямаме интерес от негов провал.Докато той следва линията на противопоставяне и спиране на АЕЦ-Белене,Ю.П. и Б-А,членство в Еврозоната -Борисов е желателен и полезен.
15.
nikolaigatzev -
НЕ желая провал на ГЕРБ- но смятам, че с помощта на незлонамерени хора като нас- с Вас- тяхното представяне ще е по-добро
29.04.2010 15:51
29.04.2010 15:51
Не приемам глупостите на ГЕРБ и тяхната едноличност- но това не знчи че искам ... двуличност или Тройна коалиция..
цитирайnkf написа:
Да, съгласен съм,че Дянков е експерт и не е политик в онзи класически смисъл на думата.Обаче Дянков изпълнява определена програма ,която е финансово-икономическо отражение на определена политика.Влизането в еврозоната има геополитически измерения.Това ще е удар върху руските геополитически стремежи,който е съизмерим или още по-силен от американските бази на наша територия.
По отношение на Борисов:Аз също имам своите резерви спрямо него,но от гледна точка на сегашната ситуация-ние нямаме интерес от негов провал.Докато той следва линията на противопоставяне и спиране на АЕЦ-Белене,Ю.П. и Б-А,членство в Еврозоната -Борисов е желателен и полезен.
По отношение на Борисов:Аз също имам своите резерви спрямо него,но от гледна точка на сегашната ситуация-ние нямаме интерес от негов провал.Докато той следва линията на противопоставяне и спиране на АЕЦ-Белене,Ю.П. и Б-А,членство в Еврозоната -Борисов е желателен и полезен.
16.
анонимен -
Do Nikolai Gadzev ot BUSH
30.04.2010 22:51
30.04.2010 22:51
Демокрацията има много лица.Демокрацията в БГ,която вие пропагандирате няма абсолютно никаква положителна стойност!Старата власт неминуемо щеше да отвори границите и да даде свобода на откритата частна инициатива.Единственото от което България се нуждаеше.Какъв е допълнителния принос на "демокрацията"? С две думи-тотално унищожаване на всичко постигнато от българите за период от 45 год.Кой спечели от това?Във всеки случай не България.
Какво е в основата на демокрацията в БГ?Това е повече от очевидно-да се оставят всички важни дела в страната да се решават от хора извън БГ,дори и извън Европа,и то само защото тези хора наричат себе си демократи.
Русия отхвърля тоя сорт демокрация като изключително вредна и строи собствено общество със собствена ценностна система.Това е достойно за уважение и затова Русия е уважавана по света ,а БГ няма никаква стойност никъде!Това лакейничене , което се пропагандира от Вас и хора като вас няма бъдеще,затова вашата стратегия е губеща и вие ще бъдете принудени да млъкнете!Когато Запада окончателно осъзнае , че няма да може да покори Русия,поддръжката , която получавате ще секне и вие ще трябва да се преквалифицирате.Това имам впредвид като казвам че ще млъкнете.
Западът активно взаимодейства с Русия,а вас ви учи да сте враждебни и да отхвърляте приятелски протегнатата ръка на Русия.Каква е перспективата на това поведение--трета глуха за "демократична" България ! Та това исках да ви кажа--вие водите България в задънена улица.Други няма да отговарят за това !
цитирайКакво е в основата на демокрацията в БГ?Това е повече от очевидно-да се оставят всички важни дела в страната да се решават от хора извън БГ,дори и извън Европа,и то само защото тези хора наричат себе си демократи.
Русия отхвърля тоя сорт демокрация като изключително вредна и строи собствено общество със собствена ценностна система.Това е достойно за уважение и затова Русия е уважавана по света ,а БГ няма никаква стойност никъде!Това лакейничене , което се пропагандира от Вас и хора като вас няма бъдеще,затова вашата стратегия е губеща и вие ще бъдете принудени да млъкнете!Когато Запада окончателно осъзнае , че няма да може да покори Русия,поддръжката , която получавате ще секне и вие ще трябва да се преквалифицирате.Това имам впредвид като казвам че ще млъкнете.
Западът активно взаимодейства с Русия,а вас ви учи да сте враждебни и да отхвърляте приятелски протегнатата ръка на Русия.Каква е перспективата на това поведение--трета глуха за "демократична" България ! Та това исках да ви кажа--вие водите България в задънена улица.Други няма да отговарят за това !
17.
nikolaigatzev -
Анонимен! Вие проповядвате държава тип КНР и Куба - това са отживелици които струват скъпо - в Китай може и да успее- защото държавата е голяма- в Куба ще има п
01.05.2010 00:37
01.05.2010 00:37
анонимен написа:
Демокрацията има много лица.Демокрацията в БГ,която вие пропагандирате няма абсолютно никаква положителна стойност!Старата власт неминуемо щеше да отвори границите и да даде свобода на откритата частна инициатива.Единственото от което България се нуждаеше.Какъв е допълнителния принос на "демокрацията"? С две думи-тотално унищожаване на всичко постигнато от българите за период от 45 год.Кой спечели от това?Във всеки случай не България.
Какво е в основата на демокрацията в БГ?Това е повече от очевидно-да се оставят всички важни дела в страната да се решават от хора извън БГ,дори и извън Европа,и то само защото тези хора наричат себе си демократи.
Русия отхвърля тоя сорт демокрация като изключително вредна и строи собствено общество със собствена ценностна система.Това е достойно за уважение и затова Русия е уважавана по света ,а БГ няма никаква стойност никъде!Това лакейничене , което се пропагандира от Вас и хора като вас няма бъдеще,затова вашата стратегия е губеща и вие ще бъдете принудени да млъкнете!Когато Запада окончателно осъзнае , че няма да може да покори Русия,поддръжката , която получавате ще секне и вие ще трябва да се преквалифицирате.Това имам впредвид като казвам че ще млъкнете.
Западът активно взаимодейства с Русия,а вас ви учи да сте враждебни и да отхвърляте приятелски протегнатата ръка на Русия.Каква е перспективата на това поведение--трета глуха за "демократична" България ! Та това исках да ви кажа--вие водите България в задънена улица.Други няма да отговарят за това !
Какво е в основата на демокрацията в БГ?Това е повече от очевидно-да се оставят всички важни дела в страната да се решават от хора извън БГ,дори и извън Европа,и то само защото тези хора наричат себе си демократи.
Русия отхвърля тоя сорт демокрация като изключително вредна и строи собствено общество със собствена ценностна система.Това е достойно за уважение и затова Русия е уважавана по света ,а БГ няма никаква стойност никъде!Това лакейничене , което се пропагандира от Вас и хора като вас няма бъдеще,затова вашата стратегия е губеща и вие ще бъдете принудени да млъкнете!Когато Запада окончателно осъзнае , че няма да може да покори Русия,поддръжката , която получавате ще секне и вие ще трябва да се преквалифицирате.Това имам впредвид като казвам че ще млъкнете.
Западът активно взаимодейства с Русия,а вас ви учи да сте враждебни и да отхвърляте приятелски протегнатата ръка на Русия.Каква е перспективата на това поведение--трета глуха за "демократична" България ! Та това исках да ви кажа--вие водите България в задънена улица.Други няма да отговарят за това !
18.
анонимен -
BUSH Do Nikolaj Gatzev
01.05.2010 11:05
01.05.2010 11:05
Аз не проповядвам нищо,просто ви казвам какво е най-вероятното бъдеще на вашата пораженческа стратегия.Факт е,че Китай,Виетнам,а дори и Куба са страни с далеч по-големи просперитетни възможности от марионетна България.Но ние не можем и да мечтаем да имаме техните постижения и перспективи. 1989-та България имаше две възможности-да стане просперираща държава или да стане това , което стана.Както всички знаем тя избра второто,за което отговорност носите вие--българските "демократи"! По един магически начин 1-2 милиона комунисти се превърнаха в прогресивни демократи. Последствията на тази метаморфоза са известни--възможността България да стане просперираща държава не съществува! Ако се върне , то това ще стане след много,много години.Дали ще има България тогава , не се знае.
цитирай
19.
анонимен -
До Николай Гацев
04.05.2010 21:38
04.05.2010 21:38
Съдейки по мълчанието ви , разбирам ,че може би осъзнавате безперспективността на поведението си.Имам въпроси към вас--защо свалихте рубинената звезда от бившия партиен дом ,символ на българската държавност? Спомням си като 2-3 годишно дете новата комунистическа власт режеше кулите на царския дворец за да не изглеждат по-високи от околните сгради. С какво се различавате вие от комунистическата диктатура? Ще ви кажа--те разрушаваха за да изградят,а вие разрушавате от омраза и за да угодите на силните на деня! Не щадите и бъдещето на собствените си деца ! Затова нямате бъдеще !!!!!!!
цитирай
20.
nikolaigatzev -
Не съдете за мълчанието ми - по липсата на отговор - от вмера до днес- вижте новия ми постинг и ще разберете защо не бях в настроение
05.05.2010 01:11
05.05.2010 01:11
А що се отнася до разликата между нас и комунистите след 9-ти Септември 1944 е убийствена- просто на нас, хората поддържащи истинските промени в България не лежи нито един комунистически труп... а на тяхната лежат животите на 200,000 репресирени българи... На моята/нашата съвест не лежат 45 погрешно развитие на страната(а бих казал и на още 17-18 години на сбъркан преход). На моята съвест не лежат дори лъжите на псевдодемократите в България - като Костов, Мартин Димитров и сие, създадени отново от ръката на клана Луканови и комунистите
цитирайанонимен написа:
Съдейки по мълчанието ви , разбирам ,че може би осъзнавате безперспективността на поведението си.Имам въпроси към вас--защо свалихте рубинената звезда от бившия партиен дом ,символ на българската държавност? Спомням си като 2-3 годишно дете новата комунистическа власт режеше кулите на царския дворец за да не изглеждат по-високи от околните сгради. С какво се различавате вие от комунистическата диктатура? Ще ви кажа--те разрушаваха за да изградят,а вие разрушавате от омраза и за да угодите на силните на деня! Не щадите и бъдещето на собствените си деца ! Затова нямате бъдеще !!!!!!!
nikolaigatzev написа:
Жестоката истина е че Украйна беше предателски изоставена (дано да е било случайно, а да не е било предварително уговорено)!
Достатъчно дълго време сте в политиката за да Ви е ясно, че случайни неща няма. Украйна беше предадена в ръцете на Русия именно от "демократичния Запад".
А дали повечето помним как Сащ се "прегърнаха" с марксиста Желю Желев и Съюза на Държавна Сигурност (СДС) през 1990 г?
22.
анонимен -
BUSH до Николай Гацев
07.05.2010 09:32
07.05.2010 09:32
Последствията от 20 год."демокрация":
Разрушена индустрия и земеделие
Разрушена държавна структура
Повече от 1 милион българи емигранти
Невиждана престъпност
Повсеместна наркомания и проституция
Образование и здравеопазване--почти не съществуват--стотици хиляди неграмотни,хората мрат като мухи.Ако бяхме запазили социалистическото здравеопазване,вашият приятел можеше да е жив сега
Стотици хиляди българи живеят в немотия
Да изброявам ли още?
Този възход не е станал под ръководството на Луканов! Основна отговорност носят българските демократи ръководени от доброжелатели отвъд океана. Отговорността на Луканов и БКП се състои в това,че те дори не се опитаха да спрат разрухата, а се заловиха да спасяват кожите си и се включиха в разграбването на държавата и народното стопанство,съградено с труда на милиони българи и с помощта на Русия.
Народен съд срещу фашисти е имало не само в България. Ако фашизма беше победил, нямаше да има демократи. Така че и вие сте длъжници на Съветската армия!
Не сте си направили изводи от поведението си и продължавате да се опитвате да водите България в много грешна посока. Но както ви казах, поддръжката ще спре и вие ще се преквалифицирате! Вече го правите!
цитирайРазрушена индустрия и земеделие
Разрушена държавна структура
Повече от 1 милион българи емигранти
Невиждана престъпност
Повсеместна наркомания и проституция
Образование и здравеопазване--почти не съществуват--стотици хиляди неграмотни,хората мрат като мухи.Ако бяхме запазили социалистическото здравеопазване,вашият приятел можеше да е жив сега
Стотици хиляди българи живеят в немотия
Да изброявам ли още?
Този възход не е станал под ръководството на Луканов! Основна отговорност носят българските демократи ръководени от доброжелатели отвъд океана. Отговорността на Луканов и БКП се състои в това,че те дори не се опитаха да спрат разрухата, а се заловиха да спасяват кожите си и се включиха в разграбването на държавата и народното стопанство,съградено с труда на милиони българи и с помощта на Русия.
Народен съд срещу фашисти е имало не само в България. Ако фашизма беше победил, нямаше да има демократи. Така че и вие сте длъжници на Съветската армия!
Не сте си направили изводи от поведението си и продължавате да се опитвате да водите България в много грешна посока. Но както ви казах, поддръжката ще спре и вие ще се преквалифицирате! Вече го правите!
23.
анонимен -
QhvYghYSAMiFa
25.05.2011 04:49
25.05.2011 04:49
Sntads back from the keyboard in amazement! Thanks!
цитирай
24.
анонимен -
tSHRIlZomtYYLkl
25.05.2011 05:42
25.05.2011 05:42
And I thought I was the sensible one. Thanks for steitng me straight.
цитирай
25.
анонимен -
NUnMnJoGMAdAf
25.05.2011 14:48
25.05.2011 14:48
fFb0iu <a href="http://ieatgzsxryhu.com/">ieatgzsxryhu</a>
цитирай
26.
анонимен -
zQCiDihvMrmFbOcnEM
25.05.2011 15:01
25.05.2011 15:01
bZK1NB <a href="http://lcbzhunsekzf.com/">lcbzhunsekzf</a>
цитирай
27.
анонимен -
UAjyYQAMRZF
26.05.2011 18:06
26.05.2011 18:06
QojD3l , [url=http://qbirgshzjmwz.com/]qbirgshzjmwz[/url], [link=http://mptsthimkvno.com/]mptsthimkvno[/link], http://vvwwrvwjajfz.com/
цитирай
28.
анонимен -
jYzggfBZloxwiWx
26.05.2011 18:21
26.05.2011 18:21
Qrzrv8 , [url=http://hgpimqvwmzin.com/]hgpimqvwmzin[/url], [link=http://qwkhnbrhdzdd.com/]qwkhnbrhdzdd[/link], http://zgpyosljzozl.com/
цитирай
29.
анонимен -
KggPAWNKmAzdmyKDfkP
28.05.2011 16:52
28.05.2011 16:52
2uMeed <a href="http://fqrtwfnybiup.com/">fqrtwfnybiup</a>
цитирай
30.
анонимен -
JApkfyAFcNza
28.05.2011 17:26
28.05.2011 17:26
ua4DHU <a href="http://xttnlxkvyeyt.com/">xttnlxkvyeyt</a>
цитирай
31.
анонимен -
URkeVSbpNbyxvSvZKUg
31.05.2011 19:49
31.05.2011 19:49
1Qknvn , [url=http://quevgaoecofc.com/]quevgaoecofc[/url], [link=http://uvoradyuzhgc.com/]uvoradyuzhgc[/link], http://emzlhjvxbval.com/
цитирай
32.
анонимен -
fnkERYwqRUbcJTZJKJh
31.05.2011 19:57
31.05.2011 19:57
LdHTSF , [url=http://pruewsbypyja.com/]pruewsbypyja[/url], [link=http://khtjkqnpmgsj.com/]khtjkqnpmgsj[/link], http://whptcnueykbv.com/
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 4448