Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2013 09:17 - КОЙ..?!КОЙ../! КОЙ.. ПРЕДЛОЖИ ПЕЕВСКИ, ЗЛАТАНОВА, ЙОВЧЕВ, БОБЕВА,СТОЯНОВИЧ, АНДРЕЕВА И ДРУГИТЕ МИНИСТРИ ОТ КОАЛИЦИЯТА "ОРЕШАРСКИ"
Автор: nikolaigatzev Категория: Политика   
Прочетен: 2828 Коментари: 4 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
КОЙ..?! КОЙ..?! КОЙ.. ПРЕДЛОЖИ ПЕЕВСКИ, ..ЗЛАТАНОВА, ..ЙОВЧЕВ, ..БОБЕВА, ..СТОЯНОВИЧ, ..АНДРЕЕВА И ДРУГИТЕ.. СТРАННОСЪБРАНИ ЕЛЕМЕНТИ В ТОВА ПРАВИТЕЛСТВО..?! КОАЛИЦИЯ НА КОГО И КОГО.. Е КАБИНЕТЪТ ОРЕШАРСКИ..?! КОЕ Е ЗАДКУЛИСИЕТО..?!

Аз не съм комунист и никога няма да бъда.
Аз не съм нихилист и никога няма да бъда.
Аз не съм антихрист и никога няма да бъда.
Аз съм просто човек.
Аз съм просто човек!

Аз не съм костовист и в ГРУ няма да бъда.
Аз не съм пръмовист и в КГБ няма да бъда.
Аз не съм бойковист и в СИК няма да бъда.
Аз съм просто човек.
Аз съм просто човек!

Рефрен:
Обичам честната игра и мразя сивотата
Обичам вашите ръце- градящи производство
Обичам пазара и мразя корупцията
И мразя всеки КГБ-ист, който пречи да бъда Човек!

Аз не съм РМД-ист, аз не съм корумпист,
аз не съм Атакист, аз не съм контрабандист,
аз не съм Реанимист, аз не съм ченгеист.
Аз съм просто човек!

Рефрен:

Днес съм аз ПРОТЕСТИСТ и искам обратно Страната,
Днес съм аз ПРЕХОДИСТ и искам обратно Страната
Днес съм аз ИНОВАТИСТ и искам обратно Страната
И мразя всеки олигарх, който пречи да бъда човек!

Аз не съм костовист и Кременчугец няма да бъда.
Аз не съм пръмовист и „йес-уомен” няма да бъда.
Аз не съм бойковист и мутра няма да бъда.
Аз съм просто човек.
Аз съм просто чowek!

Николай Гацев                                                   Протестна София, 29.10.2013


Тагове:   бсп,   СДС,   бойко,   КГБ,   костов,   ГРУ,   пръмова,


Гласувай:
2


Вълнообразно


1. neshin - КОЙ..?!КОЙ../! КОЙ..
30.10.2013 10:04
извади от мафията и предложи Бойко Борисов за главен секретар на Мвр?
КОЙ, как и защо направи генерал една Мутра?
КОЙ предложи Офшорния Пневнелиев за президент?
КОЙ състави злополучното служебно правителство на Пневнелиев?
КОЙ стои зад далаверата с фалшивите бюлетини в Костинброд?
КОЙ върти циркаджилъците в парламента и държавата?

КОЙ..?!КОЙ../! КОЙ..

И чудя се - КОЙ ли щяха да веят като черно пиратско знаме вече няколко месеца жадните за власт политици вътре и вън от парламента, ако не беше злополучния Делян Пеевски?!
цитирай
2. gotzageraskov - Никой не ги е предлагал
30.10.2013 10:04
Просто са ги назначили, дори преди Оглушалски.
цитирай
3. gotzageraskov - Ако е само Пеевски - с мед да го намажеш
30.10.2013 10:15
neshin написа:
извади от мафията и предложи Бойко Борисов за главен секретар на Мвр?
КОЙ, как и защо направи генерал една Мутра?
КОЙ предложи Офшорния Пневнелиев за президент?
КОЙ състави злополучното служебно правителство на Пневнелиев?
КОЙ стои зад далаверата с фалшивите бюлетини в Костинброд?
КОЙ върти циркаджилъците в парламента и държавата?

КОЙ..?!КОЙ../! КОЙ..

И чудя се - КОЙ ли щяха да веят като черно пиратско знаме вече няколко месеца жадните за власт политици вътре и вън от парламента, ако не беше злополучния Делян Пеевски?!

Да ти напомня за тричасовия заместник- министър на вътрешните работи и бивш шеф на СИК -Шумен /наследил този пост от баща си/, или за управителя на Софийска област от ВИС-2, бивш първи секретар на Общинския Комитет на ДКМС в Своге? А за министрите-специалисти в най-различни области, дори недоближаващи се до сферата, в която трябва да работят? Ако не се сещаш да ти напомня: езиковед - министър на спорта, библиотекарка - на екологията, кинезитерапевт - на инвестиционното проектиране /това пък какво е?/...
цитирай
4. nikolaigatzev - Дами и Господа- подписвам се под казаното и от тримата .. ви!!!
30.10.2013 12:44
Управлява ни Олигархия на "нечестивото" кръвосмешение- и Пеевски е просто събирателен образ на типичния продукта на това социално кръвосмешение (не правя личностни намеци или физически аналогии!!!)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikolaigatzev
Категория: Политика
Прочетен: 3777491
Постинги: 709
Коментари: 2438
Гласове: 4448
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930