Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2015 10:52 - СИГНАЛ ЗА ЕВРОКОРУПЦИЯ В ОСОБЕНО ГОЛЕМИ РАЗМЕРИ!!!
Автор: nikolaigatzev Категория: Политика   
Прочетен: 3141 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 16.06.2015 11:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                                            До

                                            МИНИСТЪР- ПРЕДСЕДАТЕЛ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

                                             Копие: ВЪРХОВНА АДМИНИСТРАТИВНА ПРОКУРАТУРА

                                                          във връзка с прокур. преписка. № 338200-1925/2015 г.

                                              Копие: Главен прокурор и специализирана Прокуратура на Р.Б.

                                              Копие: КПУКИ /КЪМ ВХ. НОМЕР 01-154/04.03.2015/

                                              Копие: Парламентарна група на БСП

                                              Копие: Парламентарна група на Р. Б.

                                              Копие: Парламентарна комисия по икономически въпроси

                                               Копие: Европейска комисия

ОБЯСНЕНИЯ ПО ПРЕПИСКА С ПРОКУРОРСКИ НОМЕР № 338200  -1925/2015, ВЪВ ВРЪЗКА С НАШ СИГНАЛ ДО В.А.П. № 82 /24. 02. 2015

От Кръстьо Делчев Руйнеков, Изпълнителен директор на И. А. “БСА“ към Министерство на икономиката и от Николай Петров Гацев,  Главен Секретар на ИА “БСА“, към Министерство на икономиката

с  настоящ адрес: София, 1505, Район „Оборище“, ул. “Марагидик“ № 4, тел: 0897 200 733

Относно:  Самоуправство, незаконни назначения и уволнения в структура на държавната власт, явно създаване на документи с невярно съдържание и  на обстановка на постоянен конфликт на интереси в И. А. “БСА“, към Министерство на икономиката, в наше отсъствие- поради болест и отпуск,  от бивши служители на И. А. “БСА“, представящи се като „... Ръководство“, в съучастие с дългогодишни служители на Министерство на икономиката- свързани с вероятна обща цел-  злоупотреба с европейски фондове по евро-програми.. и прикриване на минали такива по ОП-програми на ЕС?!

УВАЖАЕМИ  Г-Н  МИНИСТЪР- ПРЕДСЕДАТЕЛ,

     Един път в Незаконен и в Конфликт на интереси...- явно е вече много заразно.. и завинаги!- Сезирам Ви за нови грешки на „Ръководството“ (?!)  на  И. А. “БСА“, към Министерство на икономиката, подвеждане на Министерски съвет и на Министерството на икономиката. С настоящето ми изложение прилагаме и нови документи за продължаващи нарушения, самоуправства- назначения и уволнения и перманентен конфликт на интереси в ИА“БСА“. Обърнахме се към Вас – с наш сигнал до Прокуратурата от № 82/ 24.02.2015 г.  и наш сигнал към КПУКИ под № 01-154/04.03.2015 г. като към институтции, която могат да предотвратят грешки, конфликти на интереси, самоуправни действия- извършването на много и с дълготрайни негативни последици върху дейността на И.А.„БСА“ към Министерство на икономиката, както и многомилионии загуби на Република България, извършвани от бивша служителка на И.А.“БСА“- г-жа Ирена Миланова- Бориславова, уволнена дисциплинарно на 06.02.2015 г. От  ръководството на ИА“БСА“ със Заповед на Кръстьо Руйнеков. На следващият работен ден Изпълнителният директор Руйнеков излиза в дълго болнично лечение и като временно изпълняващ длъжността се назначава със Заповед- Главен Секретар на И.А.“БСА“- Николай Гацев- със срок до 3 месеца на отсъствието на Изпълнителния директор. На 10.02.2015г. същият получава заповед № РД-16-85/09.02.2015г., подписана от г-жа Даниела Везиева, заместник-министър на Министерство на икономиката в И.А. „БСА“ /наричана за краткост „Агенцията“/ чрез г-н Валери Коцовски /ръководител на Инспектората към М.И. и г-н Благовест Джурин – държавен инспектор в Инспектората към МИ/, е постъпил Списък на документи и информация, необходими във връзка с проверка съгласно Заповед № РД-16-85/09.02.2015г., издадена от г-жа Даниела Везиева – заместник-министър на Министерство на икономиката. От направения прочит на документите е видно, че повод за извършване на извънплановата проверка е жалба, от потърпевша- за какво и срещу кого..?!, която не беше предоставена като текст на „проверяваните“- в разрез с правилата за такава проверка, както и не бяхме запознати с изводите и резултатите от проверката, нито с каквото и да било по нея /вх. № 94-И-25/09.02.2015г. в МИ от г-жа Ирена Илиева Миленова-Бориславова – бивш служител на агенцията..“/. От т. 2 на Заповедта става ясно, че действията на комисията са насочени към процедурата по издаване на Заповед № 98/06.02.2015г., с която в качеството си на орган по назначаване/работодател/ Изпълнителният директор на агенцията е прекратил служебното правоотношение с г-жа Миленова-Бориславова. С други думи: процедурата е по повод законосъобразността и/или целесъобразността на издадената заповед.

Съгласно разпоредбите на чл. 46 от Закона за нормативните актова /ЗНА/ разпоредбите на нормативните актове се прилагат според точния им смисъл, а ако са неясни, се тълкуват в смисъла, който най-много отговаря на други разпоредби, на целта на тълкувания акт и на основните начала на правото на Република България. Нормативният акт трябва да съответствува на Конституцията и на другите нормативни актове от по-висока степен. По отношение на Закона за администрацията /ЗА/ и Закона за държавния служител /ЗДСл/ в настоящия случай следва да се приложат разпоредбите на ЗДСл, тъй като той е „специален“, т. е. неговите разпоредби се отнасят до оспорването на заповедта за прекратяване на служебното правоотношение. В тази връзка в чл. 121 от ЗДСл. ясно е казано, че държавният служител има право да оспори законността на прекратяването на служебното си правоотношение пред органа по назначаването или пред съда чрез органа по назначаването и да иска: отмяна на акта, с който то е прекратено; обезщетение за времето, през което не е бил на служба поради прекратяването и/или поправка на основанието за прекратяване на служебното правоотношение, вписано в служебната книжка или в други документи. Споровете, свързани с прекратяване на служебни правоотношения, могат да бъдат отнесени до органа по назначаването или чрез органа по назначаването до съответния съд. Участници в процедурата са уволненият държавен служител и органът по назначаването или съответният административен съд, до който е подадена жалба.От тук по недвусмислен начин е извода, че МИ не е страна по процедурата за издаването на заповедта за уволнение, нито пък може да проявява претенции за спазването на процедурата при прекратяване на служебното правоотношение. В тази връзка считам, че с издаването на Заповед № РД-16-85/09.02.2015г., издадена от г-жа Даниела Везиева – заместник-министър на Министерство на икономиката е съвсем неправомерен административен акт, като по този начин са превишени правомощията на лицата, визирани в нея..

     В същото време, за неща, по които МИ, има правомощия и е длъжно да промени–в едномесечен срок от разделянето си от мега-министерството МИЕТ и създаването си- като Министерство на икономиката,- устройствени правилници и актове на Министерство на икономиката към неговите подведомствени структури или Закони в Народното събрание-не взема отношение- не променя специалните закони за отделнитв агенции и второстепенни разпоредители с бюджет, регламентиращи работата за работата и на И. А. “Б.С.А.“ и на акредитацията и остава фактическото противоречие на преобразуването на МИЕ в три нови Министерства- съответно: МИ, МЕ, МТ и непроменено в специалните закони и правилници  за работата на  И.А.“БСА“ и акредитацията, въпреки изискваната обвързана връзка на тези актове. Това е фактическата основна причина за възникване на казусът „Руйнеков- Бориславова- И.А.“БСА“ и затова е виновен само Министъра на икономиката, Заместник- министър Даниела Везиева и техният управленски екип. Имам предвид и че почти половин година от смяната на Правителството няма назначен заместник на изпълнителния директор в И.А.“БСА“, въпреки че инж. Кръстю Руйнеков е отправил писмено предложение за конкретно лице, което изцяло не само отговаря на изискванията на чл. 10, ал. 4 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието /ЗНАООС/, както и Правилника за И.А.“БСА“.  наистина има отлични познания и опит в областта на акредитацията, както и висок морал и се ползва с добро име в обществото.

Съгласно разпоредбите на чл. 5, т. 9 от РЕГЛАМЕНТ (ЕО) № 765/2008 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 9 юли 2008 година за определяне на изискванията за акредитация и надзор на пазара във връзка с предлагането на пазара на продукти и за отмяна на Регламент (ЕИО) № 339/93 Всяка държава-членка гарантира, че нейният национален орган по акредитация разполага с необходимите финансови и човешки ресурси за правилното изпълнение на неговите задачи, включително за осъществяването на специални задачи, като например дейности във връзка с европейското и международното сътрудничество в областта на акредитацията, както и дейности, необходими за подкрепа на обществената политика, които не се самофинансират. За съжаление и през 2014г. служители на агенцията не успяха да осъществят правомощията си, като присъстват на редица форуми, поради липса на финансови средства.

    През 2015 г. бюджетът, който е предвиден за И.А. БСА бе дори значително намален, въпреки че дейностите на Агенцията, от които се правят приходи между 200 и 250 % приходи от дейността й за държавата. Този факт явно налага съсипването на тази структура. Това представляваше пореден и преднамерен удар срещу българската акредитация и дейността на И.А.“БСА“- плод на явно министерско недомислие и безхаберие.

    Няма предприети действия и по писмо /вх. № 91-00-06/ 12. 01. 2015 г. в М.И./, съгласно което основателно са дадени идеи за промяна в действащото законодателство, поради противоречия с горепосочения Европейски регламент, както и прдложение на Николай Гацев, Главен секретар на Агенцията - за създаване на "Клъстър "Акредитация"- между държавата и заинтересованата частна среда. В същото писмо Николай Гацев иска И.А."БСА" да участва и да се финансира Клъстърът й с пари от съвместна дейност с Държавен департамент по енергетика от САЩ- които предлагат и потвърждават с писмо до Енергийният борд на България- своето намрение и посочват като техен партньор Николай Гацев и Агенцията.

Неотдавна, лично отправихме и сигнал /Вх. № 94-Н-89/20.10.2014г. в МИ/, както и до други институции, но отговор на този сигнал не сме получили. Не съм информирани дали същият е предаден по компетентност на Прокуратурата, а от Инспектората се отговаря, „че Министерството не било компетентно..- ..по сигнал за направена „нарко-подхвърляне“ и заплаха към личността и семейството на Главен Секретар на И. А. “БСА“, във връзка с негови предложения и дейност по американски енергийни проекти и явно чуждестранни руски заплахи...“и т.н..- от  Октомври 2014 г. адресирани до Премиер, Президент и Министри.. и Председател на ДАНС..?!.. Това бездействие от изпълнителната власт ме  навежда на мисълта, че всичко е избирателно и не се зачитат основни човешки права. В същото време се правят „отговори“ и проверки на някакъв неизвестен г-н Димитър Славчев от София, улица „Солунска“ № 29- МИ № 94-2-356/10.12.2014 открито заявява, че Главният секретар на И. А. “БСА“- Николай Гацев е следен от открито външно проследяване в София, с камери и в провинцията.. (!), твърди се за взимани от него аванси от касата на Агенцията..(?!), цитират се документи.. (?!), както и се изтъква фактът, че Николай Гацев в НЕРАБОТЕН ДЕН Е БИЛ.. НА МИТИНГ СРЕЩУ ПРАВИТЕЛСТВОТО НА БОЙКО БОРИСОВ..(?!) - даван по „Б.Т.В.“ и там явно е ‚случайно разпознат“ от г-н Димитър Славчев..- „с индиански пера на главата..“  и т.н. (!). Явно г-н Славчев е много добре запознат с дейността, ежедневието и с личността на Главен секретар на И. А. “БСА“ Гацев- щом го разпознава „с перата“, в 2-минутен репортаж, в който не е съобщена самоличността на „индианеца“..?!. Същият Димитър Славчев в интернет-форуми, за И. А. “БСА“, където обсъжда работата на новото ръководство на И. А. “БСА“ пише: „че директорката Ирена.. (?!), и нейната дружка.. Везиева.. от лобито на Меглена Пръмова.. (?!), били в особени отношения.. от разни клубове със съмнителна репутация....“?! Там (в лесбоклубовете) разбираме, че и назначението и на бившата изпълнителна директорка.- там се показват и са приложени снимки на високопоставените изброени дами в странни чалга и „лесбо-заведения.. (?!)“- "Есенс", "Липс" и "Сохо" -както пише този добре информиран и „следящ“ Димитър Славчев. Прилагам снимката, публикувана от г-н Димитър Славчев, а той е указал и конкретни дати в които „споменатите лица са били в клубовете, което може да се сверяло.. и по друг начин..“

     Сега следва нова изненада- без да се коментира въобще дисциплинарното уволнение на г-жа Ирена Миленова- Бориславова- от 06.02.2015 или нейна Жалба до М. И. № 94-И-25/09.02.2015 г. Министерство на икономиката (в лицето явно на заместник- министър Даниела Везиева) издава.. нова Заповед за нейното назначаване- този път- като ..Изпълнителен директор на И. А. “БСА“ (?!)- на 20.02.2015 г. -без да е освободен стария Изпълнителен директор по съответен ред, както и при казус на явен нов конфликт на интереси- г-жа Ирена Миленова- Бориславова трябва или да довърши и изпълни своята заповед за уволнение– или да я потвърди(катого спре)...- защото  в АССГ момента има образувано дело № 1837/2015  насрочено за май месец 2015г.,от  Ирена  Миланова- Бориславова. - по повод дисциплинарното уволнение, а като ответна страна е Агенцията (т.е. пак Ирена Миленова- Бориславова), която се ръководи и представлява от нея (?!).  Ето това аз не го приемам – че може, съдиите да не знаят този факт на съвпадение и ще бъдат подведени да издадат порочно Решение. В тази връзка и ако г-жа Бориславова е претендирала някакви финансови обезщетения и претенции- те се явяват претенции и документи с невярно съдържание, целящи да заблудят съдебен орган и да злоупотребят със средства. Според мен би трябвало делото да се прекрати  и настоявам Прокуратурата (ВАП) и Първо РУ на СДВР да уведоми незабавно Съдебен състав от АССГ- по адм. дело № 1837/2015 за новосъздадената ситуация, както и да провери и потърси отговорност на лицето, което  е окомплектовало документите, изпратени от И. А.“БСА“- без да приложи всички материали по преписката, където се крие възможност за сериозна измама и престъпно увреждане на Държавата и Съдебната система. Двете страни по това дело са „дефакто“ едно и също лице - няма ли да има съмнение за злоупотреба, която ще има дългосрочни и трайни финансови последици за държавата..? Ако делото се изгуби от Агенцията – естествено е, че  Ирена Миланова-Бориславова. няма да обжалва, защото тя е заинтересовано лице, както и в противоречие със „съгласувателното писмо“ М.С. № 03-00-20/ 19.01.2015 г., което е подписано не от Бойко Борисов ( министър –председател на страната, в същият ден отсъстващ от България, а от някакво друго лице,  въпреки изричната норма на Закона- за лично съгласуване! и фактът, че се укрива от Бойко Борисов, че Ирена Миленова-Бориславова фактически не отговаря на формалните  специални законови  изисквания за качествата за назначаването на Изпълнителен директор на И.А.“БСА“- към 16.01- 19.01..2015 г.- съгласно ЗНАОС и Правилника на работата на И. А. “БСА“- 1) няма сертификат за владеене на чужд език.., 2) няма управленски опит., както и че  3) не е правила одити в последните 2 години от дейността си (а Ирена Миленова- Бориславова в представената си на Премиера- автобиография за назначаването си дори твърди сама обратното!)- изрично, че нарушава  изискуеми качества от Изпълнителен директор на И.А.“БСА“. Имам предвид, че посещението на езикови курсове (по английски, немски и др. езици) завършва с определен докумен за часовете на обучение, но този документ е различен от сертификат за владеене на даден език (като например: Кембридж сертификатите FCE, CAE и CPЕ и т. н.). Разликата е важна – владеенето на даден език се удостоверява с официален сертификат, за който се полага изпит по побщоутвърдени правила. Сигурен съм, че г-жа Бориславова няма този официален сертификат. Може да е посещавала курсове по чужди езици, но същата най-вероятно няма надлежния документ, че владее езика. Следователно – тя не отговаря на изискването да владее един от езиците, които се изискват, за да бъде назначена за изпълнителен директор в ИА „БСА“.  Премиерът е явно бил подведен от докладващите му от Министерството на икономиката (..Везиева.?!) и за обстоятелствата, при които се извършва немотивираното освобождаване на Изпълнителен директор  г-н Кръстьо Руйнеков, като ТОЙ  се набеждава от екипа на Министъра :„..за ниско качество на работата си..“- което пък се оборва от високата оценка от същият месец- от  20 януари 2015 г.- с акта на новата акредитация на И.А.“БСА“ в Европейската Агенция  (Е.А.)- направен, след проверка, проведена през периода  Април- Декември 2014 г., т.е. след назначението на Кръстьо Руйнеков за Изпълнителен директор и за периода на целият неговмандат. За да очерни Николай Гацев пред Парламентарната комисия по Икономически въпроси и туризъм в Н.С. пък Министър Лукарски го обвинява, че „е командвал Агенция „БСА..?!“ и е бил нейн Изпълнителен директор, че е спасил акредитацията пред  Е. А. и че имал конфликт с Министър Лукарски още от ученическите години в НГДЕК- заради които явно е уволнен..“?! Цинично самопризнание за един Министър, а истината е че г-н Гацев само е изказал съмнение за нередоновсти в издаването на магистърската диплома на магистър на Министъра , за която в Интернет се приканва отдавна  Министъра да си я покаже, защото има съмнения на информирани източници в нейната редовност! Както и „несправянето“ на Руйнеков и Гацев по работата с евро- фондовете..“, всъщност е отказа им да крадат и да продължват по „кухите“ Проекти на предишното ръководство- и на подставените фирми на "Бермудския триъгълник" на Евро-парите в Министерство а икономиката.

    При тази видима измама се прави и незабавен въвод на г-жа Миленова-Бориславова в Агенцията в отсъствие на неосвободен действащ Изпълнителен директор и такъв  временноизпълняващият го замеестник , който отсъства, по болест също от Агенцията по това време. Правят се разбивания, изземвания на документи- предмет на наш прокурорски сигнал № 82/24.02.2015 на Върховната административна прокуратура (ВАК) ( под надзора на Инспектората на Министерството, което увеличава размера на самоуправството, а не го намалява и узаконява! ), протоколи и запечатвания на стаи и кабинети, действия който уронват престижа на Агенцията, както и на Министерството и целят посъщество- съботаж на работата на Агенцията като част от  Европейската Агенция (Е.А.)- където ще се постигне пред Е.А.  пак акредитацията на И.А.“БСА“ да бъде отнета- което ще е щета за милиони левове за българската икономика, а по време на управлението и мандата на  на инж. Кръстьо Делчев Руйнеков – през Януари 2015 г. признаването на акредитацията на ИА“БСА“ към МЛА и ЕА беше възстановена и обогатена с нови дейности- с Решение на ЕА от 20 януари 2015 г. Сега се прави умишлено действие за съботаж на Министерство на икономиката, на Република България  и се назначава лице, което е дисциплинарно уволнено и е в конфликт на интереси с Агенцията, защото г-жа Ирена Миланова-Бориславова през месец Юли 2014 г. е била лектор на платен лекторски курс на  ЦИЕС-Стара Загора- от 10.07.2014 г.- таксата за курса е била 190 лева без ДДС, а не ни е известна „цената“ на нейното участие, но Прокуратурата може да го установи и провери, а същата фирма има в Агенцията подлежащи на акредитиране  лаборатории и Органи за оценка на съответствието (ООС).  Г-жа Миленова- Бориславова  продължава своята дейност в конфликт на интереси и вече като „..назначен Изпълнителен директор на И.А.“БСА“...“, какъвто твърди, че е като участва в нова платена конкуретна дейност на дейността на И.А.“БСА“ и СЪЮЗ НА СПЕЦИАЛИСТИТЕ ПО КАЧЕСТВОТО В БЪЛГАРИЯ /ССКБ/- на платени семинари на датите 24 и 28 Февруари 2015 г.- които прилагам- когато явно ТЯ е имала вече съзнанието(!?), че е назначена за Изпълнителен директор на И.А.‘БСА“ и е разбила кабинета на Изпълнителния директор. Г-жа Миленова-Бориславова не отговаря и на формалните изисквания на специалния и отново неотменен Закон за акредитацията, регламентиращ дейността на И.А.“БСА“, в главата му за изисквани качествата на ръководство на И. А. “БСА“: 1/ да има ръководен и управленски опит  2/ да не е ходила в одити- през последните 2 години, което също умишлено не е съобразено при издаването на нейната заповед за назначение и е излъган Министър-председателят, че Ирена Бориславова отговаря на изискванията на Закон.

    Също така продължава нейното участие  в платени семинари и да получава суми за своята дейност като експерт в други организации- в конфликт с упражняването си на права като ръководство в И. А. “БСА“. Извършва самоуправство в явен сговор с органи на Министерство на икономиката- посочвам като вероятен съизвършители- г-н Валери Коцовски и негови подчинени от Инспектората на М. И., който активно участва във ‚въвода на г-жа Миленова-Бориславова“(?!).

    Всичко това представлява сериозен материален удар срещу Държавата, Министерството на икономиката и И. А. “БСА“ и ще донесе на държавата загуба за десетки милиони лева, които настоявам Българската Прокуратура да прекрати, отстранявайки  временно от длъжност г-жа Миленова– Бориславова, спирайки всички нейни уволнения и назначения до приключване на следствието по този наш сигнал и правейки проверка и вземане мерки за прекратяване противоправните  незаконни действия на лицата: Божидар Лукарски,  Даниела Везиева, Владимир Туджаров, Емилия Янева, Силвана Любенова, Валентин Коцовски, Благовест Джурин и всички други участващи, на което и да било управленско ниво в този срамен за държавата спектакъл., подвеждания на Изпълнителната и Съдебната власт, своеволия, източване на евро-средства и самоуправство!

      Понастоящем сезираме Министър-председателя, Главният Прокурор, Специализираната Прокуратура, и Европейската Комисия- служба „ОЛОФ“- за дългогодишна злоупотреба с Европейски фондове по 2-те Програми ОП „Конкурентноспособност“ и „ОПАК“ от организирана група дългогодишни служители на Министерство на икономиката  в периода 2009-2013 и 2014- 2015, които „усвояват“ много добре съответните средства на ЕС- за безсмислени дейности и Програми- като многомилионни „грантове“ за създаване на напр.. на „клъстъри“, „Проекти“ на И. А. “БСА“ и др., които са прикрита система за източване на пари от ЕС и българската държава. Същото става и по „Проекти“ на И. А. „БСА“, изготвени от тази група хора- от едни и същи екипи, едни и същи или сходни дейности, както и в организирана група, специализирана за източване на евро-пари.

   Целта на атаката и бързото силово освобождаване на Руйнеков и Гацев ВЕЧЕ е повече от ясно- прикриване и „затваряне“ на скандалните ‚извършени“ вече  Проекти по Европейските Програмите „ООП“ и „ОПАК“ за периода 2010-2013 и 2014-2015, които бяха спрени от досегашното ръководство на И. А. “БСА“, като безсмислени и ненужни, както и усвоените суми по: “Програмата за създаване на клъстери в икономиката..“- което отказа да работи по заложените „проекти „ на Агенцията- насочени към източване на евро-средства. Спирането на работа по Програмите сериозно изплаши Организираната група по бързото усвояване на Евро-средства – в Министерството- наричана там „Бермудския триъгълник“ – Вл.Туджаров- Е.Янева- С.Любенова, защото предстоеше скандал и разследване на тяхната предишна дейност, старателно прикривана- явно с цел прикриване на злоупотреби и осъществяване на нови такива.

   Сезираме Европейската комисия за крупно източване на нейни програми, насочени към България за периода 2010-2013 г. и след това. Ударното усвояване на средства не е показател за нейната ефективност и в това се състои ГОЛЯМОТО ПОДВЕЖДАНЕ НА МИНИСТЪР- ПРЕДСЕДАТЕЛЯ, на Република България, на когото  се отчитат „големи изпълнения“ по Евро-програмите и сиви чиновници вече 10 години го водят по пътеките на собствената си корупционна схема. Проектите на И. А. „БСА“ са глупави, безсмислени и не повишават капацитета на никого- защото всички обучени екипи- веднага се уволняват от същата тази „Бремудска Група“- за да дойдат на тяхно място необучени.. и да продължи източването и вкарването в схемите им.

    Съжаляваме, че даваме този сигнал към отговорните органи и се обръщаме към заинтересованите институции за реакция- като сме готови да дадем допълнителни данни- пред техни разследващи органи и институции, защото става дума за многогодишни злоупотреби, документи с невярно съдържание и др. злоупотреби е държавни ресурси и евро- средства.

 

 

ПРИЛАГАМЕ:  ДОКУМЕНТИ ПО ИЗЛОЖЕНИЕТО

 

 

ПОДПИС: .............................................../КРЪСТЬО ДЕЛЧЕВ РУЙНЕКОВ/

 

ПОДПИС:................................................/НИКОЛАЙ ПЕТРОВ ГАЦЕВ / 

 

 

 

София, 15. 06. 2015 г. 


Тагове:   MI,   2015,   korupcia,   1853,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikolaigatzev
Категория: Политика
Прочетен: 3772924
Постинги: 709
Коментари: 2438
Гласове: 4448
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930