Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2021 21:58 - НЕПРОУЧЕНИЯТ МИ СИГНАЛ ДО КОМИСИЯТА "МАНОЛОВА"
Автор: nikolaigatzev Категория: Политика   
Прочетен: 1325 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 29.05.2021 12:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
вх.№ ПГ-1194-Н-32/10.05.2021 г. 

До

Мая Манолова, Председател на

„Комисията, за разследване, на

управлението на Бойко Борисов“, на НС

 

С И Г Н А Л

 

от Николай Петров Гацев, потърпевш, от политиката, на кмета и премиера Бойко Борисов, на няколко пъти, през последните 16 години и на ПП „ГЕРБ“

 

УВАЖАЕМА, ГОСПОЖО МАЯ МАНОЛОВА,

 

Възмутен съм, от просташкото поведение, от представителите на ГЕРБ, във Вашата комисия, за да защитават, „явлението Бойко Борисов“и политиката, на ПП„ГЕРБ“(2006-2021 г.)и желая да направя, моето заявление, за цели - 3 безобразия, на тези хора, в годините назад! За тези 3 факта, не съм си мълчал, а сезирах - всички Български, Европейски и Американски институции, всячески съм пречел, за имиджа, на Борисовщината и на ГЕРБ, в представянето им „като про-Европейски или като десни“, политически дейци! Аз съм, дългогодишен среден функционер на СДС, от 1989г., един от учредителите, на„Европейските млади консерватори“, в 1995 г., както и на ЕНП, през 2000 - 2001 г. и винаги съм отричал ГЕРБ, като дясна партия!

 

1.Сблъсках се с Борисов, още, като начинаещ, столичен кмет, в 2006 г., когато той започна да „ руши и да разгромява“, пространството, около „Ротондата“, на „Централна гара – София“. Там, по времето на кмета Софиянски, беше извършен - основен ремонт, за 16 млн. лева и се бяха изградили, козирка и над 100 нови магазина, по-голямата част от тях, общински площи, но имаше и 20 частни помещения, включително и 10 нови заведения, за бързо хранене, които никога, не отвориха. Това място, беше замислено, като първия „Български мол“, защото 2006 г., все още, нямаше български молове. Аз имах мой, частен магазин там, закупен, от друго, частно лице.

Идвайки на власт, в обшината, в 2006 г., Б Борисов и „някакви.., негови кумове, силоваци от групировката „СИК“.., започнаха да ни притискат, да продаваме, магазините си и имотите си, защото искали да направят там, своят Мол! Ние, отказахме и започна съсипването на целия подлез и разграбването на имотите ни, заради ужасната среда, която Кмета Борисов, създаде наоколо, няма нужда да я описвам, тя е такава и до днес. Бяха погребани, не само нашите магазини, но и общинските помещения, които можеха да са се изплатили, за стойността си, към общината, още - преди 15 години. Тогава сезирах – десницата, за „Явлението Борисов и за това, какво представлява той..“, като на 08.03.2011 г., бях жестоко пребит, пред дома си, от „неизвестни извършители“, които преди, да ме свалят на земята и да загубя съзнание, ме посъветваха: „да ..спра, да лая, срещу Бойко и „Пашата..“! 2. За втори път се сблъсках, с Б.Борисов, Йорданка Фандъкова и Росен Желязков, по време на тяхното управление, в СО, през 2007 - 2016 г., когато тръгнаха да взимат - моята къща, в София, на ул. „Марагидик“ № 4, в която бяхме вкарали – близо 600,000 лева, наши пари, с моята бивша съпруга, доц. д-р Анна Тодорова Янева(потомка, на премиера ген. Рачо Петров). Тези типове, подмениха, административната ни преписка, по 35 съдебни дела, като не са били комплектовали, общинската преписка, за имота ни, с важни документи(!), които сега открихме и сме започнали, с дъщеря ми, Елеонора-Петра Николаева Гацева, 35 съдебни нови дела, в АССГ, ВАС, САС, СГС и ВКС, срещу тях, защото - художничката Анна Янева, почина от рак, след като на 05.07.2016г., „тези лица“, ни изнесоха, с полиция, от дома ни и извършиха с нас, същата разправа, която е направена, със семействата ни, в 1944 г.(защото, пък, аз съм, сродник на премиера Андрей Ляпчев). Разбрах, че те са и преки потомци на хората, които са ни изхвърляли, през 1944г., значи, нека, не се правят на никакви демократи, зашото и досега, не могат да надмогнат, комунистическото си минало! Написах това – до Барозу, до ЕНП и до Европейската комисия, многократно 2011 – 2020 г., в мои официални сигнали, а КПКОНПИ и Прокуратурата ми прекратиха преписката, защото написах, че Борисов, Фандъкова, Желязков и ГЕРБ, са „..О.П.Г., за ограбването и рекета, над Българите“. 3. В октомври - декември 2012 г. и във февруари 2013 г., застанах, сред водачите, на масовите протести, срещу Борисов и „Борисовщината“ на ГЕРБ, като - десен човек, на протеста. Станах заместник-председател, на Гражданското Движение „Орлов мост-за промяна“, което свали Борисов, тогава, но не се включихме, в изборите, през 2013 и 2014 г., което беше нашата грешка, Надявахме се, че ГЕРБ си е отишъл. Уви, с помощта на Христо Иванов и Радан Кънев, от Реформаторския блок, тогава, той се върна и разбрахме за голямата манипулация, която ни се е случила отново, защото, всичките, се бяха клели, че няма да идат с Борисов, никога, в едно управление. 4. Аз, като магистър по право, станах Главен секретар на Изпълнителната агенция „Българска служба по акредитация“, в Министерство на икономиката и енергетиката (МИЕТ). Тогава, се сблъсках, за третия ми път, с Борисов, по време на служебното правителство, на проф. Георги Близнашки, в 2016 г. Написах моят сигнал, до проф. Близнашки, мой, бивш преподавател, по конституционно право, в университета, за да разкрия - опитите за открадване, на много пари, от „таксата за прелицензирането, на 5 и 6 -ти блок на АЕЦ„Козлодуй“, от назначените, в енергетиката, на Бойко Борисов, от кръга Делян Добрев и „Пашата“(уж, руснаците, „искаха“ 2 млрд. лева, за това прелицензиране?!). След връщането на Кабинет „Борисов-2“, обаче, бях подгонен, уволнен, и веднага ми спретна - наказателно дело и даже, ми се подхвърлиха, и наркотици, в дома ми, като предупреждения, да спра ровенето ми, на този въпрос. А аз, не само, че не спрях, дори извиках, от САЩ, на разноските, на един мой американски филантроп и приятел, ядрения специалист, в САЩ,д-р Кристофър Лап.Той даде, симулативна ниска оферта, за стойността, на това пре-лицензиране и така, предизвика „..корекцията, на руската оферта с ѕ, от сумата й, само, за 400 млн. лева..“, които Борисов, явно, се готвеше да открадне, от парите, поне 1,5 млрд.лева, но цената на руснаците е била свалена - до 200 млн. лева, значи все пак Борисов е взел "своето" - двойно!

 

УВАЖАЕМА ГОСПОЖО МАНОЛОВА,

 

Не се страхувам да свидетелствам, пред Вашата Комисия, и пред разследващите органи, за тези деяния, на Бойко Борисов и на неговото обкръжение, от последните - 16 години, което съм правил, многократно, сигнализирайки, към Европейски, Американски или Български, съдебни или специализирани институции! Казвам: „Истината и нищо, повече – от истината“, а мога да поканя и други хора, да свидетелстват, за това: г-н Веселин Панчугов (0888/079595) и г-н Марин Дяков (0878/757877), както и г-н Брент Томпсън (Whats Up # 001/646/6706524), ако на тях, им се гарантира - сигурност, защото загубихме: д-р Ерман Бекиров, Янаки Ганчев и инж.Кръстьо Руйнеков, трима, наши съратници, от 2013 г., от Движението „Орлов мост - за промяна“, загинали, всичките, до един, при загадъчни обстоятелства, по време на борбите ни, с Борисов. Да припомня, че и аз бях в кома - 5 дни и с 6 месечно лечение, след побоя ми и бях изхвърлен от дома си, по-късно, веднага, след всяко мое, следващо заяждане, с Борисов или с хората на ГЕРБ, а бившата ми съпруга – Анна Янева, почина, заради изгонването ни, въпреки медицинските й документи и диганозите й, тогава, които спираха, уж, всяко едно действие, срещу нея..!

 С уважение и без страх,

 Николай Петров Гацев,

заместник-председател на Движение„Орлов мост-за промяна“, в 2013 г., и в гражданското Сдружение „Добродетелната дружина, осн. в 1853 г.“ ( с моб. 0897 200 733)



Тагове:   2021,   1853,


Гласувай:
2


Вълнообразно


1. morskipesni - Намерило до кого да праща!
28.05.2021 22:37
Нали бяхте там банда "народняци" бре 'ко стана- мимикрия нова или що?
цитирай
2. attila - Комунист и Милиционер е Животинска ТОР ! Подлежи Семейно на Животинска СМЪРТ !
03.06.2021 20:18
Адаш

От Комунист не Чакай Хабер а му Пращай КЪРВАВО Писмо !

ДА СЕ ЗНАЕ !

Коя е Мая Манолова По-Известна, Като Мая ГАЛЕВА !

Мая Манолова: "Аз съм Трето Поколение Комунистка, Тоест ТЕРОРИСТКА и се Гордея с Това" !

Мая Манолова е Вносител на чл. 417 от ГПК Който Приравни Правата на Банките с Тези на Държавата и Отне Домовете на Хиляди БЪЛГАРИ !

Спасението на БЪЛГАРИЯ е Прочистване Комунисти и Милиционери на ГЕНЕТИЧНО Ниво !

Член на ДС-ИЗБИВА се Семейството,Отнема се Имуществото !

Член на БКП-ИЗБИВА се Семейството,Отнема се Имуществото !

Член на МВР-ИЗБИВА се Семейството,Отнема се Имуществото !

Член на ДАНС-ИЗБИВА се Семейството,Отнема се Имуществото !

Комуниста няма Майка и Баща, Род и Родина.

Комуниста е Интернационалист тоест Копеле и ражда Копелета.

Комунисти, Деца на Комунисти,Внуци на Комунисти-САМО ДО СТЕНАТА!

Милиционери, Деца на Милиционери, Внуци на Милиционери-САМО ПОД ЗЕМЯТА!

КАЗАХ !

w w w.b u l g a r y a.g a/c o m m u n i s m.h t m l
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikolaigatzev
Категория: Политика
Прочетен: 3760581
Постинги: 709
Коментари: 2438
Гласове: 4448
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031